Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok vai ei antaa päiväkodin tädeille ( 5 kpl) lounassetelit (arvo 8,20)?

Vierailija
29.05.2008 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki poiskulutettava, omaperäinen on hyväksi :)

Vierailija
2/18 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lahjakortti johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ihan hauskaa kun voisivat sitten kimpalla tilata pizzaa! Laita vaan johonkin nättiin kirjekuoreen. Kyllä mulle kelpais.

Vierailija
4/18 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lahja. Aika arvokas, mutta jos raaskit antaa, niin varmasti niille on käyttöä.

Vierailija
5/18 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos antaisit 50, kuulostaisi kyllä oudolta.

Vierailija
6/18 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin voisi tehdä noin... en tiedä miksi se sitten kuulostaa vähän oudolta - sehän olisi juuri jotain mitä voi käyttää pois, ei turhaa krääsää... mutta silti, se on niin jotenkin - vähän kun antas jonkun ylijäämäjutun jota ei ite tartte / tosi idioottimaisen firman mainoslahjan jonka eteen ei siis itse ole vaivaa nähnyt, tai toisaalta vaan jonkun kympin setelin niin kun lapselle.

En tiedä, ehkä mun ajatus on vaan hassu.

Ehkä siinä on juuri tuo taustalla, että jos lahjasta jotenkin välittyy että on nähty VAIVAA / AJATELTU lahjan saajaa, niin juttu on kiva, muuten lahja ei ole mulle kunnon lahja. (Siksi en tykkää jos mies tuo mulle lahjakortteja kun yrittää päästä helpolla, muilta ne on ihan ok.)

Eli jos ne tosiaan askartelisi johonkin korttiin kiinni jonkun kivan runon tms. kanssa "nyt masu täyteen ja kerrankin rauhassa ilman lapsia?" tms. niin siinähän välittyisikin jo ehkä ihan kivasti se että tätejä on ajateltu lämmöllä...

Vierailija
7/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lounari on vähän sellainen "no tos on sulle vaivan palkkaa" -tyylinen juttu.

Vierailija
8/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita saa työpaikkaruokailuun, ei ole ok. On tarkoitettu henkilön omaan käyttöön.

Vierailija
9/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis juuri siltä, että lykätään jotain, mitä ei itse tarvi - jotain ylijäämäjuttuja :(.

joita saa työpaikkaruokailuun, ei ole ok. On tarkoitettu henkilön omaan käyttöön.

Vierailija
10/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin pieni lahjakortti ravintolaan (esim. 20 euroa) tai hyvään kahvilaan (vaikka 8-10 euroa). Varsinainen lounasseteli on tosi juntti antaa lahjana.

Vierailija
11/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "on jäänyt näitä käyttämättä niin annan nyt sitten sulle kun en muuta keksi"

Vierailija
12/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kallistun myös tuolle ylijäämä-fiilikselle minäkin. Ajatus on ihan vinkeä mut jotenkin..

Vierailija
13/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin just toi ylijäämätuntu. Toisenakin milloin ne tädit sen käyttäisivät? Normaalin työpaikkaruoanhan he syövät päiväkodissa. Kuka menee lomalla johonkin ankeisiin työpaikkalounasruokaloihin syömään? Varsinkaan työkavereiden kanssa?

Vierailija
14/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan mihin aikaan päivästä tahansa, vaikka päivällisen maksuun!

ensinnäkin just toi ylijäämätuntu. Toisenakin milloin ne tädit sen käyttäisivät? Normaalin työpaikkaruoanhan he syövät päiväkodissa. Kuka menee lomalla johonkin ankeisiin työpaikkalounasruokaloihin syömään? Varsinkaan työkavereiden kanssa?

Vierailija
15/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-fiilis mulle ainakin tulisi. Mieluummin saman rahan arvosta lahjakortti johonkin kahvilaan. Voivat sitten käyttää miten haluavat.

Vierailija
16/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin rossoon voi käydä muttei oikeisiin illallispaikkoihin kuitenkaan...

Vierailija
17/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa molemmilla lounassetelit töistä ja ollaan käyty perheen kanssa syömässä niillä ihan missä vain ravintoloissa Helsingissä, mm. yhden tähden Michelin-ravintolassa maksoimme osan laskua niillä. Ainoa, mitä niillä ei saa maksaa, on alkoholi. Mutta ne käy kyllä mihin tahansa ravintoloihin.

Jos sinä kävisit muissakin, kuin rossossa, niin tietäisit tämän.

johonkin rossoon voi käydä muttei oikeisiin illallispaikkoihin kuitenkaan...

Vierailija
18/18 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lounasseteli hyväksytään maksuvälineenä jo yli 10.000 ruokailupaikassa ympäri Suomea, joten se on myös järkevä ratkaisu liikkuvalle henkilöstölle."

"Et ole sidottu perinteiseen ruokatuntiin tai rajoitettuun oman henkilöstöravintolan aukioloaikaan. Lounasseteleitä voi käyttää mihin kellon aikaan tahansa kaikissa niitä vastaanottavissa ruokailupaikoissa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän