Bi suuntautunut mies
Olen miettinyt tuota otsaketta kun sellainen sattuu omalle kohdalle. Olen mies ja naimisissa ihanan vaimoni kanssa jota rakastan ja olen ymmärtänyt että tunnne on molemminpuolinen. Minua on vain mietittyttänyt se asia että näin vanhemmiten mies seksuaalisessa mielessä on alkanut kiinnostaa minua. Haluni on hyvinkin fyysistä ennemmin kuin henkistä.
Meillä on hyvää ja ihanaa seksiä. Seksin osalta meillä ei ole tabuja joten se on keskenämme hyvin monipuolista ja nautittavaa. Pidämme välineistä sekä asuista eikä huikka rajumpikaan toiminta ole aivan vierasta, toki tämö on kovin subjektinen näkemys. Anaaliseksistä pidämme molemmat niin saavana kuin antavanakin osapuolena. Meillä onkin strapon jota itse ajoittain saan kun mielitekee ja tämä myös kiihoitta vaimoani valtavasti.
Mutta se itse asia. Olen miettinyt miltä seksi tuntuisi oikeasti miehen kanssa. Ajatuksesta olen keskustellut vaimonikin kanssa ja eikä asia ole herättänyt suuria intohimoja suuntaan tai toiseen.
Kysynkin onko muita pareja joilla olisi samanlainen tilanne? Toki muutkin voivat kommentoida asiaa mutta pyydän että liikutaan asialinjalla.
Niin ja tämä on todellinen tilanne me 43vM ja 42vN sekä kolme lasta. En missään nimesssä halua hajoittaa perhettäni mutta jotenkin tunnen itseni ajoittain vajaaksi seksuaalisessa mielessä kun en voi itseäni toteuttaa.
Kesän jatkoa kaikille, annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Kommentit (5)
Tästä olemme keskustellut kyllä mutta hän ei ota siihen kantaa. Olenkin miettinyt miten hän sen oikeasti sen tuntee. Hän myöntää asian kiihoittavan mutta olisiko valmis toteuttamaan se onkin eri juttu.
aikalailla sama tilanne.. mieheni eli sellaisessa suhteessa jossa seksiä kerran kk saunaan jälkeen.. nyt taas me puhumme avoimesti seksistä ja kokeilemme samoja asioita, mieheni avautui myös että mitä jos toinen mies tulisi joskus leikkiin mukaan.. sanoin että miksei, kun vaan sopiva ehdokas löytyy..
21vN 31vM ja yksi lapsi
vai saisiko vaimosi nauttia hänestä yhtä lailla?
Entä jos kokeilette neutraalimpaa lähestymistä, hankitte bi-seksuaalin miehen ensisijaisena ajatuksena että hän kolmantena pyöränä seksissänne, ensisijaisesti vaimosi kanssa. Siinä saisitte varmaan vaimosi kanssa molemmat tuntumaa siihen, miltä tuntuisi jos myös sinä suutelisit tätä miestä ja hyväilisit häntä. Ehkä kannattaa jättää ekalla kertaa siihen ja makustella rauhassa sen jälkitunnelmat ja jos asia tuntuu molemmista hyvältä niin seuraavalla kerralla voisitte edetä pidemmälle.
aikalailla sama tilanne.. mieheni eli sellaisessa suhteessa jossa seksiä kerran kk saunaan jälkeen.. nyt taas me puhumme avoimesti seksistä ja kokeilemme samoja asioita, mieheni avautui myös että mitä jos toinen mies tulisi joskus leikkiin mukaan.. sanoin että miksei, kun vaan sopiva ehdokas löytyy..
21vN 31vM ja yksi lapsi
Täällä olisi bi henkinen 38v hoikka mies.Elän parisuhteessa ja lapsiakin on.Juuri tuollaiseen kokeiluun haluaisin mukaan.Antakaa yhteystiedot niin ota yhteyttä;)
Voithan vihjaista asiasta vaimollesi tyyliin, että "Mitä tykkäisit, jos joku kerta saisimme mahdollisuuden, että sinä strap-on:isi tilalla olisikin oikea mies?". Jos vaimoasi on kiihottanut kovasti harrastaa seksiä kumilelulla, voisi toinen mies olla kanssa mieleinen. Kysy, voit vaikka yllättyä.
M34