Onko ultra mammografian korvaaja?
Jos siis esim niin pienet rinnat (kuten mulla) että ei pysty venyttämään sen laitteen väliin.
Kommentit (7)
mutta en usko että minulla koskaan rinnat venyvät sellaisiksi että menevät sinne laitteen väliin... Kolme lasta imetetty yli vuosikkaiksi ja loputkin rinnoista kadonneet :-(
kaikki tissit saa sinne laitteen väliin, jopa mun. mulla on katsottu joskus ultralla mammografian jälkeen, muttei se yksin riitä.
Mulla isot rinnat (mahtuu hyvin mammoon), mutta aina otetaan myös ultra.
Jotkut toisessa. Pitää aina tehdä ehdottomasti molemmat. Teen päivittäin töitä rinnan kasvainten kanssa. Kasvain ei aina ole kova ja kiinteä. Lisäksi rintojen rakenne eri ihmisillä on kovin erilainen.
onko mahdollista että rinta ei vaan sinne laitteen väliin riitä? Siis en osaa kuvitella miten näille voisi tehdä mammografian... Tai mitä hyötyä siitä olisi vaikka nännin sinne juuri ja juuri saisi vedettyä.
Jotkut toisessa. Pitää aina tehdä ehdottomasti molemmat. Teen päivittäin töitä rinnan kasvainten kanssa. Kasvain ei aina ole kova ja kiinteä. Lisäksi rintojen rakenne eri ihmisillä on kovin erilainen.
Kannattaa edes yrittää. Rötgenhoitajat ovat taitavia venyttäjiä. Jos ei teknisesti onnistu, niin huolellinen ultra pitää tehdä.
Täytyy myöntää, että sattuu aika paljon näillä suuremmillakin rinnoilla :(
-6
eli about alle 35-vuotiailla.