Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatusmaksut ja kesä

Vierailija
23.06.2010 |

Olemme eronneet, lapset asuvat minun luonani, tapaavat isäänsä joka toinen vkonloppu, kesällä isän loma 4 vkoa isällään. Mies maksaa elatusmaksua. Sopimukset elatuksesta ja tapaamisista on tehty lastenvalvojan luona mutta minua askarruttaa elatusmaksun maksaminen kesäkuukautena, jona lapset ovat isällään. Onko tarkoitus että isä maksaa elarit joka tapauksessa? Sopimuksessa ei ole mainintaa asiasta. Miten muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausittainen elatusmaksu ei ole mikään tiettyä ajanjaksoa koskeva maksu! Se on vain osamaksuerä joka maksetaan joka kuukausi, ihan yhtälailla voi elarit maksaa yhdellä kertaa kokonaisuudessaankin!

Ihan sama kun ostaisit vaikka telkkarin osamaksulla; vaikka et kesälomalla katsoisi ohjelmaakaan, on maksut silti maksettava kuukausittain.

Vierailija
2/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi reilua olla ottamatta yhdeltä kuulta, mutta vapaaehtoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimuksessa että jos lapset ovat yli 2 viikkoa kuukaudesta isällään ei elatusmaksua suoriteta. Tämä sopimusluonnos tuli ihan lastenvalvojalta. Minusta se on ollut ok

Vierailija
4/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, joka pakkaa lapsille mukaan vaatteet, kellukkeet, hyttyssuojat, aurinkorasvat, sadekamat, sandaalit, lääkkeet eli ihan kaiken mitä kesälomalla voi kuvitella tarvitsevansa. Isä ei osta lapsille mitään. Lapsi kertoi että oli valittanut kun en ollut huomannut laastaria pakata mukaan! Lisäksi lapset viettävät tästä etävanhemman kuukaudesta 2 viikonloppua minun luonani.

Vierailija
5/5 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni silloin ei tarvitse maksaa, kun lapset voi lähettää tyhjin käsin, eli isällä on kaikki valmiina lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän