Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Kuinka moni miettii jo talvivaatteita? kannattaako huutikseen

Vierailija
23.06.2010 |

laittaa jo lasten talvivaatteita?

Onko kenelläkään jo mielessä sellaiset??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakana ihan pieniä en vielä laittaisi, siis sellaisia mitä näihin aikoihin syntyvät voisi talviaikaan käyttää.

Tai ainakaan itse en vielä ostaisi talvivaatteita, kun ei osaa arvioida minkäverran ihan pieni/vastasyntynyt on siihen mennessä kasvanut, sekasvu kun on niin yksilöllistä...

Vierailija
2/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin huutonetin sivuja, jotkut haalarit menee kaupaksi mutta taitaa olla vain merkkivaatteet kuten ticket to heaven..ehkä reimakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvivaatteita, meillä kun on poika ja tyttö ja tyttö ei käytä mitään pojan vanhoja.

Paras aika on myydä lokakuu, just ennen ensilunta.

Viime vuonna aloin myymään vikat marraskuun alussa ja eipä juuri kaupaksi käynyt vaikka euro oli lähtöhinta.

Mulla on kalenterissa ylhäällä 01.10 talvivaattteet huutikseen ja vaatteet ovat jo valmiina laatikossa odottamassa, itse asiassa kuvatkin on jo otettu.

Vierailija
4/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokakuun loppupuolella varmaan sitten.

Vierailija
5/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nähdä ticketin talvimalliston?

Vierailija
6/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvivaatteita, meillä kun on poika ja tyttö ja tyttö ei käytä mitään pojan vanhoja. Paras aika on myydä lokakuu, just ennen ensilunta. Viime vuonna aloin myymään vikat marraskuun alussa ja eipä juuri kaupaksi käynyt vaikka euro oli lähtöhinta. Mulla on kalenterissa ylhäällä 01.10 talvivaattteet huutikseen ja vaatteet ovat jo valmiina laatikossa odottamassa, itse asiassa kuvatkin on jo otettu.

huutonetissä talvivaatteiden suhteen.

Merkkitietoiset etsivät talvivaatetta reilusti aiemmin kuin lokakuussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi