Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen salarakas...

Vierailija
08.10.2005 |

heti aluksi haluun sanoo et en kaipaa mitään neuvoja tai saarnaa, haluan vaan avautua jonnekin.

Minä 25v, mies 31. Miehen tyttöystävä 28, miehen ja hänen tyttöystävänsä poika n. 4 kk. Tämä pari/ perhe on siis yhessä, mä vaan hyvä ystävä...

Tämä mies omisti ennen puolet aika suositusta pubista jossa vietetään paljon kaveriporukalla aikaa. Nykyään mies on muissa hommissa, toisinaan vaan työskentelee siinä pubissa.

Me ollaan pantu tän miehen kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti salaa jo monta vuotta. Miehen tyttöystävä ei ole meitä epäillyt koskaan, monia muita kylläkin ja syystä (en ole ainoa jota mies panee).

On nussittu monesti siinä pubissa ennen sulkemista ja sen jälkeen, parin autossa ja kotona joka puolella. Miehen suvun mökillä jossa se käy usein.

Joskus kesken baari-illan pikaiset jossain nurkan takana. (mä oon aina kiihottunut siitä kun mies kertoo miten menee pesemättömällä paneen omaa naistansa mun jälkeen). Jopa sillon kun nainen oli laitoksella, pantiin pitkin heidän kotiaan.

Ongelma: olen tainnut jäädä koukkuun... ehkä kaipaankin neuvoa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa :o)

Vierailija
22/36 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa... numerolle 20 tiedoksi että kyseessä ei ole t. enempiin kysymyksiin en vastaa. jollekin aikaisemmalle tiedoksi että toivon ettei tunneta:(

ja tiedän ettei miehen avo palstaile täällä koska heillä ei ole kotona kuin miehen kannettava jota tämän avo ei käytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kantautuu vaimonkin korviin. Eli olet joko tyhmä tai ilkeä.

Tai sitten täys provo.

Vierailija
24/36 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä se on sen miehen moka, ei ap:n, jos haluaa avoonsa pettää. ap on vastuussa tasan ittestään. ja jos se ei ole tämän avon henk.koht. ystävä, niin silloin se ei petä ketään. pankoon ketä huvittaa!

p.s. itse olen naimisissa oleva nainen, joka voi vaan toivoa, ettei oma ukko petä. ja jos pettää niin se on tasan sen oma syy, ei sen toisen naisen (eri juttu jos se olis joku kaveri)

Vierailija
25/36 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä asianomaiset tunnistaa, jos tää juttu on totta. Olipa kenen vika tahansa, niin typerää laverrella noin tarkkaan, silti!

Vierailija
26/36 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pino jossa paljastettiin näitä petturimiehiä ja -naisia. Oli todella inha tunne kun oman ukon nimi löytyi listasta ja kaikki muukin natsasi...mutta sitten kun tarkennettiin asuinpaikkaa niin olikin viereinen kaupunginosa jossa totta tosiaan asui ihan samanniminen mies joka oli myös perheellinen. Kaikki nämä vuodet tää juttu on mua vaivannut nimittäin otin asian puheeksi silloin mieheni kanssa ja hän meni todella kalpeaksi. Selitteli sitä sitten myöhemmin että ihmetteli kuka tollasta shittiä hänestä netissä kirjoittelisi. Mutta vieläkään en ole satavarma että oliko kuitenkin mun ukostani kysymys....

Vierailija
27/36 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysympä vaan

Vierailija
28/36 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ap

Vierailija
29/36 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko joku upittaa sen?

Vierailija
30/36 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs aaaapeee luuraa???

Vierailija
31/36 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on sairas tuo ap provoineen, sairas oikeesti. mee hoitoo ja hanki itelle oikeesti elämä.

Jos tää ei oo totta niin ap on viel enempi sairas.. Sais vähä niskavilloista pyörittää.. Ja tää mies.. siitä ny kannata puhuakkaan, saunan taakse....

Vierailija
32/36 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti=(

Olen ollut samanlaisessa mukana, petettävän ominaisuudessa. Nykyisin yh.

Vierailija
33/36 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten olin suhteessa mieheen, joka oli just mennyt naimisiin ja eka lapsi syntynyt. Meidän yhdessä olon aikana syntyi toinenkin lapsi, mutta onneksi tajusin lopettaa koko sotkun. Itselleni tein vain hallaa ja olin aivan vatsahaavan partaalla.

Vierailija
34/36 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tällaisessa suhteessa!

Vierailija
35/36 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hauskempi hoidella

Vierailija
36/36 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusi lööppien maalima tuottaa sitten surkuhupaisia sanoja esim. salarakas. Jos rehellisiä ollaan, tällä jutulla ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Petollisuuden kanssa kylläkin. Parempi sana olisi salapetturi. Pidemmällä aikajänteellä tuollaiset yhteentörmäykset kahden addiktin välillä tuottavat yksinäisyyttä, tuhoavat sosiaalisia suhteita ja alentevat oman arvon tunnetta. Salapetturin eräs mielenkiintoinen piirre on selittely. Usomatonta miten ihmiset pystyvät sepittämään uskottavia selityksiä itselleen, jotta voisivat jatkaa riskikäyttäytymistä. Kärsijänä tässä näytelmässä ovat vaimo ja lapset. Heille toivoisin jaksamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi