Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan oikeasti tehnyt valitusta synnytyksestä potilasasiamiehelle?

Vierailija
22.06.2010 |

Ja saanut läpi hoitovirheen? Kiinnostaisi kuulla. Mulla on sellainen tuntuma, että jos kanteluit/valituksia tehtäisiin enemmän niin lääkäreiden suhtautuminen synnyttäjiin olisi asiallisempi kuin mitä nykyisin on.

Itse olen ollut yhteydessä potilasasiamieheen. Päädyin kuitenkin tekemään "vain" kirjallisen valituksen ylilääkärille. Toivottavasti se helpottaa edes yhden tulevan äidin synnytystä joskus samassa sairaalassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Härkönen? Ja olisi luullut että sen kirjan julkaisun jälkeen (Heikosti positiivinen) olis vähän herätty aiheesta...

Vierailija
2/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kai koskaan lukenut niin ala-arvoista kirjaa kuin se oli. Anna-Leena on omaa napaansa tuijottava tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä -olin juurikin samasssa sairaalassa ja samalla osastolla kuin Anna-Leena Härkönen! Luin tosin kyseisen kirjan vasta kun oma lapseni oli jo lähes vuoden ikäinen. Minua suorastaan oksetti lukea kirjaa koska omat kokemukseni nousivat liian elävinä mieleen.

Vierailija
4/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun joku jaksaa puuttua ja valittaa, muuten ei mikään muutu.

Vierailija
5/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kertoa, mitä tuossa Härkösen kirjassa sitten oli?

Vierailija
6/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin lähellä että emme menettäneet lapsen kanssa henkeä. Ja tämä oli Rovaniemellä heinäkuussa 2005.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi