Miesystävällä (tai pian ex) vuokra-asuntoni avain mitä panttaa. .
Maksaa 350e jos joutuu laittamaan uudet lukot.Miten saan avaimen takaisin??????
Kommentit (16)
Jos voi, niin ei auta edes avaimen palautus, sillä kopio maksaa vain muutaman euron ja sillähän sitten mies pääsee sisään asuntoon. Ei auta muu kuin vaihtaa lukot!
ja eiköhän sitten palauta avaimen?
Mies ei siis haluaisi lopettaa seurustelua?
turvalukko (jos sitä ei jo ole) ja ainakin turvaketju on helppo asentaa. Itse olen käyttänyt turvalukkoa aina vuokrakämpissäni, koska ei ole voinut olla 100% varma siitä, onko avaimia muillakin.
Tietty poliisilta saa neuvoa, jos todella tarvitset.
Jos he eivät saa avainta pois niin sitten sinulla on todistusta asiasta kun joudut vaihtamaan lukot ja lasku exälle.
sarjoittaminen maksaa ja maksaa tuon reilu 300 euroa. Puhutaan siis näistä uudemmista musta-päisistä avaimista.. ei mistään vanhoista abloysta, joita tuosta noin vaan teetätettiin kauppareissulla lisää. Mun ymmärtääkseni noita uudempia avaimia ei saa edes "kopioida".
vuokrasopimuksen liitteenä, että jos yksikin avain pois muutettaessa puuttuu, niin lukko sarjoitetaan uudelleen ja maksaa sen xxx euroa, joka varmasti riipaistaan takuusummasta pois.
"Miksi taloyhtiön muut lukot pitää sarjoittaa?"
ettei ulkopuolisilla ole pääsyä taloyhtiön tiloihin.
sarjoittaminen maksaa ja maksaa tuon reilu 300 euroa. Puhutaan siis näistä uudemmista musta-päisistä avaimista.. ei mistään vanhoista abloysta, joita tuosta noin vaan teetätettiin kauppareissulla lisää. Mun ymmärtääkseni noita uudempia avaimia ei saa edes "kopioida".
Olet laittanut poliisit hänen peräänsä hakemaan sitä avainta, että voi tuoda sen postiluukusta heti aamulla, niin saa poliisit pois kurkustaan?
onko vuokra-asunto vain sinun nimissäsi?