Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako tulevat ekaluokkalaiset jo oman kännykän?

Vierailija
22.06.2010 |

miten teillä? tänään 6,5v tyttö sai oman ja on niin onnellinen. Kiinteä puhelinta ei ole meillä ja nyt kun hän aina välillä kotona yksin 30min - 40min haluttiin ostaa että saadaan yhteyttä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lankapuhelin ja minä olen ensi syksyn kotona kun lapsi aloittaa koulun. ei siis tarvitse sitä vielä mihinkään.

Vierailija
2/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee ulkona leikeissä kavereiden kanssa, ei aina kuule kun huudan sisälle esim. syömään, enkä vauvan kanssa pääse joka hetki perään etsimään. En vain tiedä, onnistuisiko tuo vielä pitämään puhelinta ehjänä tai hävittämättä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tarvitsee sitä pitkillä koulumatkoillakin, koulussa toki suljettuna.

Yhteys (missä olet? ruoka-aika) tarvitsee usein saada lapsen leikkiessä pihalla tai kavereilla. Lisäksi lapsen oma yhteydenpito kavereihin ja sopimiset leikeistä tapahtuvat puhelimitse.

Vierailija
4/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lapset kännykän, kun ovat menneet ekalle. Vaikka mä olen kotiäiti, niin olen kokenut sen tarpeelliseksi.

Vierailija
5/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarpeeseen tulee...

Vierailija
6/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt monella kaverillaankin on jo kännykkä. Aloittavat siis koulun syksyllä. Meilläkään ei ole lankapuhelinta ja siksi kännykkä tarvitaan.

Vierailija
7/9 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai kännykän n. kuukausi sitten. Haluttiin, että lapsi oppii käyttämään puhelinta ennen koulun alkua.

Lapsi alkaa pikkuhiljaa kulkea vähän kotipihaa edempänä ja olemaan välillä pieniä aikoja yksin kotona, joten mielestäni kännykkä on ihan tarpeen. Meillä ei ole lankapuhelinta.

Emme ostaneet lapselle uutta kännykkää, vaan hän sai minun vanhani, kun itse sain uuden (jossa vähän enemmän toimintoja kuin lapsen saamassa vanhassa).

Vierailija
8/9 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopus sai pari viikkoa sitten kun eskari alkaa syksyllä. Ei uskalla harjoitella yksin kotiin jäämistä kun kotona ei ole puhelinta. Siis kyseessä vain muutaman minuutin yksinolo. Esikoisella ei puhelinta ulkona kun taloyhtiön pihalla juoksee ja helposti tavoitettavissa. Koulussa äänettömällä. Koulu matkat n. 2 km suunta kulkee ajoittain yksin

Vierailija
9/9 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveet perustelut kun ostetaaan kouluun menevälle kännykkä.Ei siihen tarvii mitään perusteluja.

Se kuuluu nykymaailmassa jo se ikäselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi