Uimahallissa nostin shampoon lattialta ja takana nainen
vahtasi jalkoväliäni ja nikkasi silmää. TÖRKEETÄ!
Kommentit (17)
asennossa pilikuvana tuijottamassa mua.
Kerran eräs aasialaistaustainen nainen koukisti oikein sormeaan ja tuikkasi sen pyllynreikääni. vähän inhotti.
asennossa pilikuvana tuijottamassa mua.
Kerran eräs aasialaistaustainen nainen koukisti oikein sormeaan ja tuikkasi sen pyllynreikääni. vähän inhotti.
Jossain naisten darkroomissa vai?
kuka nostaa saippua pyllistäen ja jalkojen välistä taakse katsoen?
nauran ääneen näille jutuille mut nyt nauratti :DDDD
Istuin rentona lauteilla kun tunsin pitkän, hoidetun kynnen kaihertamassa sisälleni.
onko kynsi hoidettu vai hoitamaton? :D
onko kynsi hoidettu vai hoitamaton? :D
sieltä lauteiden välisestä reiästä alhaalta. Hoitamaton nakkisormi oli kyseessä.
että sellaista empiiristä evidenssiä.
että sen yhden ketjun ap:n pyllyreiästä löytynyt tekotimantti on lähtöisin kylpylästä tai uimahallin saunatiloista, joku persreiän kopeloija ollut asialla.
Olin makoilemassa Rajaportin saunalla ja vähän pelästyin, kun tunsin jotain tylppää ja kosteaa huulillani. Eräs hervantalainen nainen kurottui päälleni jotenkin kontilleen siten, että hänen nänninsä osui ylähuuleeni. Olin shokissa ja menin vilvoittelemaan. Nykyisin moikkailemme.
makoilin lauteilla, kun joku (vähän jälkijättöinen) nainen yritti istahtaa mun naamalle haarat levällään. Ei moikkailla nykyäänkään.
Kerran shampoopulloni hukkui ovelasti.
Eräs nainen imaisi sen pimppuunsa suitsait. Meni kyykylteen ja kallis Kerastasen öljyhoito oli ämmän emättimessä.
jolla on silmät myös persposkissa.