Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukautiset 4 viikkoa synnytyksestä!

Vierailija
22.06.2010 |

onks muita joilla alkanu yhtä nopeesti? en imetä ollenkaan, enkä imettäny ku pari kertaa sairaalassa. synnytyksestä tasan 4 viikkoa ja 3 päivää sitten alko menkat, tunnistaa ihan selvästi koska vuoto on tummempaa. tuskin tulehdus, ei hajua,hyytymiä,alavatsakipua tai muuta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset alko tasan kuukausi synnytyksestä vaikka täysimetän! Ei oo kivaa ei...

Vierailija
2/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkivuoto synnytyksen jälkeen 2 viikkoa. Sitten 2 viikkoa ei mitään ja sitten menkat, jotka kesti 4 päivää. Siitä lähtien menkat olivat taas säännölliset.

Aivan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli synntyksen jälkeen kunnon jälkivuotoa noin puolitoista viikkoa sit alko vähenee ja ei tullu ku muutama tippa päivässä ja vähä paperii jäi ku pyyhkäs. sit oli 4 päivää ettei tullu yhtää mitää ja nyt site alko sellanen menkkamainen vuoto! ku jotku sanoo et pitäs olla joku kolmen viikon tauko koko vuodossa ennenku voi alkaa et sinne kerkee kehittyy sitä verta???

Vierailija
4/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli synntyksen jälkeen kunnon jälkivuotoa noin puolitoista viikkoa sit alko vähenee ja ei tullu ku muutama tippa päivässä ja vähä paperii jäi ku pyyhkäs. sit oli 4 päivää ettei tullu yhtää mitää ja nyt site alko sellanen menkkamainen vuoto! ku jotku sanoo et pitäs olla joku kolmen viikon tauko koko vuodossa ennenku voi alkaa et sinne kerkee kehittyy sitä verta???

3,5 viikkoa synnytyksestä (jälkivuoto kesti 14 päivää, sen jälkeen menkat tuli säännöllisesti)

täysimetin 6kk

Vierailija
5/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten välillä on ikäeroakin vain 11kk, eli tulin seuraavasta kierrosta raskaaksi. Imetin kyllä.

Vierailija
6/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkivuoto kesti melkein 4 viikkoo, oli tosin jo ihan niukkaa, pariin päivään ei ollu mitään vuotoa, mutta sitten alkoi kuukautiset ja aika runsaana tuli. En tienny aluks oliko ne kuukautiset vai vielä jälkivuotoa, mutta nyt tuli ne seuraavatkin kuukautiset (synnytyksestä 2kk) eli oli...

2

Vierailija
7/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aiheeseen liittyen ku mulle kävi niin että mä luulin jo kun jäkivuoto oli kestäny 3 viikkoa ja oli parin päivä tauko että se olisi loppunu mut mulla alkoki sit jäkivuoto runsaampana uudestaan, ei tosin mullakaan mitää hyytymiä siinä että voiks siis jälkivuoto alkaa runsaampana uudestaan parin välipäivän jälken. veri on kirkasta

Vierailija
8/8 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi ne tulla aikasin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi