mua oksettaa noi raiskausaloitukset
en ole avannut viestejä,että en tiedä mitä "asiaa" pitää sisällään,mutta kertaalleen raiskattuna en voi tajuta,että joku fantasioi raiskatuksi joutumisesta!!
Kommentit (7)
toivoisin, että kukaan ei niihin vastaisi. Joku sairas ihminen ehkä noita aloituksia tekee...
Fantasiat ovat sitä paitsi AIVAN ERI ASIA, kuin se mitä tosielämässä toivoo/tekee.
on vaikka kuinka monta raiskausaloitusta kun selaa sivuja taaksepäin. Älkää ihmiset vastatko niihin, varmaan joku raiskaaja itse linjoilla ja runkkailee pitkin tietsikkaruutua.
En todellakaan usko, että raiskaus on kenenkään täysjärkisen fantasia..
olin sen vuoksi useita vuosia masentunut ja kävin vuosia hoidossa.
Ja silti olen joskus fantasioinut raiskauksesta. Fantasioiminen ei tarkoita sitä että haluaisi näin oikeasti käyvän!
EN todellaan toivonut että minut oikeasti raiskattaisiin.
Fantasiassa sinä itse saat päättää ihmisen, paikan, tilanteen, mihin kosketaan yms. Sinä siis itse päätät kaikesta, toisin kuin silloin kun oikeasti koet raiskauksen.
Fantasiominen ei ole sama asia kuin toivoa itsellee tapahtuvan jotain.
en ole avannut viestejä,että en tiedä mitä "asiaa" pitää sisällään,mutta kertaalleen raiskattuna en voi tajuta,että joku fantasioi raiskatuksi joutumisesta!!
haluaa saada oikeutusta teolleen jota suunnittelee tai on jo tehnyt. Sama pervo äijä tekee aina uudelleen saman aloituksen. Miksi ylläpito ei tee mitään??
ymmärrän kyllä että noiden juttujen lukeminen oksettaa. Minua oksettaa uutiset raiskauksista, etenkin lasten. En pysty edes lukemaan niitä.
Minua kuvottaa ihmiset jotka pystyvät toiselle niin tekemään, tunnen syvää vihaa.
Minua kuvottaa oma raiskauskokemukseni, en halua muistella sitä, enkä puhua siitä.
Mutta...
Tajuan kuitenkin eron fantasian ja todellisuuden välillä!
-6-
mutta et voi myöskään estää toisia fantasioimasta.
Sinulla on omat traumasi, ei ne meille kuulu..