Työmatka 5,4km, kauanko menee pyörällä,
olen rapakunnossa, mutta nyt olisi hyvä hetki alittaa kunnon kohotus. Mietin vaan, että olenko tuon matkan jälkeen sitten ihan liian poikki työntekoa varten...
Kommentit (8)
ennen työnalkua, koitan mennä tosi hitaasti ettei tule hiki, useimmiten tulee eli sitten jää se suihkuaika, kotiinpäin tulen noin 20min.
matkaa on noin 6km
niin ei siinä suuri hiki tule, jos ei ole kohtuuttoman mäkistä.
Mulla oli aika tasan tuo matka (melkein 6 km) ja parhaimmillaan meni 13 min, mutta siihen sai kyllä polkea aika kovaa ja teiden ylitysten mennä nappiin.
mäkisessä maastossa 35minuuttia 10km:n työmatkaa. Eli selviät varmasti 20minuutissa
vähitellen pääset jo pikkuisen kovempaa. Minulla saman pituisen matkan kävelemiseen talvisin menee noin 1 tunti ja 10 minuuttia. Se on vähän pitkän tuntuinen, joten en aina kävele läheskään. Mutta fillarilla just sopiva.
mut joskus kun meillä ei ollut suihkua työpaikalla (tai oli mut se oli niin hankalasti ettei siellä kannattanut käydä) niin mulla oli työpaikalla kaapissa pyyhe ja dödö. jos sitten oli aurinkoinen taivastatuulinen päivä ja tuntui että oli hikoillut niin vessassa kastelin pyyhkeen toisen pään ja pyyhin sillä selkäni ja kainaloni, laitoin dödöä ja vaihdoin puhtaan paidan. Mulla oli myös aina tapana vaihtaa se paita joka tapauksessa.
puoli tuntia ja mahdollisesti suihku siihen päälle eli yhteensä 45min.
Et varmasti ole poikki vaan virkistynyt ja iloinen! Lupaan sen!