mieheni ei halua nuolla minua
ollaan oltu 5 vuotta yhdessä, yksi lapsi ja toinen tulossa. alussa kyllä otti minulta suihin ja pitkiäkin aikoja, mutta nyt on ollut hiljaiseloa sillä rintamalla jo ainakin 2 vuotta. Olen asiasta sanonut ja pyytänyt että voisiko tällä kertaa käydä vähän kokeilee, mut keksii aina jonkun syyn miksi ei. Ja vähän aikaa sitten sanoi että kun on karvat tiellä, no mä sit yks päivä ajoin pois. ei siltikään tehny mulle mitään vaikka pari kertaa ehdotin, sit en oo ees viittiny enää kysyä. Ymmärrän että nyt ei kiinnosta kun oon raskaana ja suonikohju alapäässä enkä edes itsekään halua pyytää, ettei vaan jää mitään ikuisia traumoja kun ei oo normi kunnossakaan kelvannu:D
itse otan mieheltä suihin melkein aina kun pyytää ja otan lastin suuhun ellei sit päädytä panemaan. mut hän ei voi edes hetkee käydä nuolee, en pyytäis edes orgasmiin asti. Onko nyt vaan niin että mies ei tuosta touhusta yhtään tykkää vai onko vika minussa?
ja miten saisin sen suostuu hommaan. edes kerran kuussa.
Oletko kaivellu jotain klönttejä pesästäs miehes nähden.En mäkään nuolis jos eukko olis kaivanu jotain klönttejä piparista.