Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni ei halua nuolla minua

Vierailija
22.06.2010 |

ollaan oltu 5 vuotta yhdessä, yksi lapsi ja toinen tulossa. alussa kyllä otti minulta suihin ja pitkiäkin aikoja, mutta nyt on ollut hiljaiseloa sillä rintamalla jo ainakin 2 vuotta. Olen asiasta sanonut ja pyytänyt että voisiko tällä kertaa käydä vähän kokeilee, mut keksii aina jonkun syyn miksi ei. Ja vähän aikaa sitten sanoi että kun on karvat tiellä, no mä sit yks päivä ajoin pois. ei siltikään tehny mulle mitään vaikka pari kertaa ehdotin, sit en oo ees viittiny enää kysyä. Ymmärrän että nyt ei kiinnosta kun oon raskaana ja suonikohju alapäässä enkä edes itsekään halua pyytää, ettei vaan jää mitään ikuisia traumoja kun ei oo normi kunnossakaan kelvannu:D

itse otan mieheltä suihin melkein aina kun pyytää ja otan lastin suuhun ellei sit päädytä panemaan. mut hän ei voi edes hetkee käydä nuolee, en pyytäis edes orgasmiin asti. Onko nyt vaan niin että mies ei tuosta touhusta yhtään tykkää vai onko vika minussa?

ja miten saisin sen suostuu hommaan. edes kerran kuussa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi joka on pahassa puutteessa, ei oo

saanut puoleen vuoteen, ja nuolemisesta olen vain

voinut haaveilla.

Vierailija
22/61 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on HOMO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se nyt alussakaan mitään kovin montaa kertaa tapahtunu ja homma hiipui pikkuhiljaa vähemmäks ja vähemmäks..Yhteiselon aikana ottanu suihin varmaan noin 10 kertaa.

aloittaja kirjoitteli

Vierailija
24/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai koe omaksi jutuksi...

Kyllä ko. hommasta pitävä tekee sitä ihan spontaanisti erikseen pyytämättä.

Vierailija
25/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä entisiään on nuollu ja muutenkin ihan avoimin mielin kaikkeen. käyn pesulla aina ennen sitä ja teen kaiken hänen mielikseen mut välttelee. ja oon kysyny että etkä tykkää siitä niin sanoo että tykkää ja keksii jotain muuta tekosyytä, liikaa karvoja, en jaksa, ei nyt huvita jne. eli ilmeisesti jotain vikaa on minussas.

Vierailija
26/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan mieheni ajella karvani pois, paristokäyttöinen Braun silkfinish viimeistelyyn, kävin seksikaupasta makuliukuvoiteita, jotka voi nuolla ja syödä, kokeilin myös karkkistringejä eli karkkihousut, niin jopas alkoi nuoleminen maistua miehelle ja nyt sitä tehdään usein viikossa

Vierailija
27/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tavarasi haiskahtaa silakalle?

Vierailija
28/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän juttu noi makuliukkarit en usko että mies innostuis. ja karvat on ajeltu pois kun siitä välitti. voisko olla ettei halua nuolla kun joutuu nieleskelee mun nesteita ja kun itse en suostu nielee häneltä vaikka suuhun otan lastin. en vaan jotenkin tykkää siitä miltä se mälli tuntuu suussa.

pitäiskö ens kerralla nielaista eikä juosta sylkee pois jos se mies vaikka sitten innostuis tekee saman mulle?

Vierailija
29/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän juttu noi makuliukkarit en usko että mies innostuis. ja karvat on ajeltu pois kun siitä välitti. voisko olla ettei halua nuolla kun joutuu nieleskelee mun nesteita ja kun itse en suostu nielee häneltä vaikka suuhun otan lastin. en vaan jotenkin tykkää siitä miltä se mälli tuntuu suussa. pitäiskö ens kerralla nielaista eikä juosta sylkee pois jos se mies vaikka sitten innostuis tekee saman mulle?

Tuskin on sitä kiinni.

Laiska mies, tietää, että sinä tyydyt vähempäänkin ja kun suhde on vanha, vähän tylsä ja turvallinen, ei viitsi tsempata. Jos asia on sinulle tärkeä, joku kunnon kilahdus aiheesta voi toimia. "On se perkele, kun kotona ei saa suuseksiä, olisiko aika etsiä sitä muualta vai miten homma ratkaistaan?"

Tämä siis tilanteessa, jossa tiedät toisen distetusti pystyvän ko. juttuun. Jos taas on jotain suuria inhotuksen tms. tunteita, pakottaakaan ei voi, vaikka silloinkin voi siedättää itseään, jos haluaa.

Vierailija
30/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän juttu noi makuliukkarit en usko että mies innostuis. ja karvat on ajeltu pois kun siitä välitti. voisko olla ettei halua nuolla kun joutuu nieleskelee mun nesteita ja kun itse en suostu nielee häneltä vaikka suuhun otan lastin. en vaan jotenkin tykkää siitä miltä se mälli tuntuu suussa. pitäiskö ens kerralla nielaista eikä juosta sylkee pois jos se mies vaikka sitten innostuis tekee saman mulle?

Tuskin on sitä kiinni.

Laiska mies, tietää, että sinä tyydyt vähempäänkin ja kun suhde on vanha, vähän tylsä ja turvallinen, ei viitsi tsempata. Jos asia on sinulle tärkeä, joku kunnon kilahdus aiheesta voi toimia. "On se perkele, kun kotona ei saa suuseksiä, olisiko aika etsiä sitä muualta vai miten homma ratkaistaan?"

Tämä siis tilanteessa, jossa tiedät toisen distetusti pystyvän ko. juttuun. Jos taas on jotain suuria inhotuksen tms. tunteita, pakottaakaan ei voi, vaikka silloinkin voi siedättää itseään, jos haluaa.

Minä suosittelen, että sinäkin lopetat suuseksin antamisen, jos siihen nyt pystyt. Jos miehesi ihmettelee asiaa, niin totea että meillä suuseksiä ei enää yksipuolisesti harrasteta.

Minulle suuseksin antaminen on todella kiihottavaa ja teen sen hyvin mielelläni. Kiihotun siitä itsekin ja on helpompaa antaa naisellekin orgasmi. Voi kai niitäkin miehiä olla, jotka eivät siitä pidä. Seksissä pitää molempien tehdä niitä asioita mitä itse haluaa, toista ei voi pakottaa.

M34

Vierailija
31/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa kyllä otti minulta suihin

Nainen ottaa suihin, mies nuolee.

Vierailija
32/61 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä ja paljasta pillua pillua on tuhat kertaa mukavampi nuolla ja imeä. Häpykarvoja voi vähän jättää, varsinkin jos niitä lyhentää.

Se karvapuska ei tunnu hyvältä neässä ja suussa, pitää saada happea nääs että jaksaa maistella :))

Vierailija
33/61 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen täällä jossain kertonut että suuseksi on

ihanaa kummankin puolista. Minusta on kiihottavaa

kun saan nuolla vaimoani, imeä häpyhuulia onhan

vaimonikin kova ottamaan suihin. täsmentäisin vielä

sukupuoli asioista senverran että muistakaa se puhtaus. Jollei näin ole niin minua ainakin ällöttäis ihan hemmetisti, kyllä jäis nuolemiset siihen. Kannatan suuseksiä se on todella ihanaa,

tämän jälkeen on sen nainnin vuoro ja sitä ei kestä

kauvan, eli tiedoksi vaan.

Vierailija
34/61 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ja pesen aina ennen seksiä jos miestä sattuis vaikka huvittaa nuolla.

eilen vähän yritin vihjailla asiasta, mutta eipä häneltä saanut asiaan taas mitään kunnon vastausta.

sanoi kylläkin että naisen kuuluu ottaa miehiltä suihin ja nainen saa taas sit kalun sisäänsä. nauroi kyllä jälkeenpäin ja vitsillä muka heitti, mutta tiedä häntä. päätin kyllä että vähennän suihinottoa huomattavasti niin katsotaan miten sit käy. sanoin hänellekin asiasta. kun suostuis ja kokeilis edes kerran ja jos on niin vastenmielistä niin parempi molempien kannalta että antaa olla sit. vinkkejä saa edelleen antaa ja jos on joitain samas tilantees ois kiva kuulla.

Vierailija
35/61 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se suihinotto kokonaan.

Vierailija
36/61 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ja pesen aina ennen seksiä jos miestä sattuis vaikka huvittaa nuolla.

eilen vähän yritin vihjailla asiasta, mutta eipä häneltä saanut asiaan taas mitään kunnon vastausta.

sanoi kylläkin että naisen kuuluu ottaa miehiltä suihin ja nainen saa taas sit kalun sisäänsä. nauroi kyllä jälkeenpäin ja vitsillä muka heitti, mutta tiedä häntä. päätin kyllä että vähennän suihinottoa huomattavasti niin katsotaan miten sit käy. sanoin hänellekin asiasta. kun suostuis ja kokeilis edes kerran ja jos on niin vastenmielistä niin parempi molempien kannalta että antaa olla sit. vinkkejä saa edelleen antaa ja jos on joitain samas tilantees ois kiva kuulla.

Kokeiles antaa pyllyreikää nuolla, kiinnostasko sitä se touhu enempi?

M34

Vierailija
37/61 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pyllyreiän nuoleminen joten en edes miehelle sitä ehdota. No minä nyt sit eilen otin taas mieheltä suihin, kun sovittiin että jos sen teen ja nielen niin hän suostuu sit huomen illal hommiin. no eihän se nieleminen niin kauheeta ollutkaan. tänään siis pitäis miehen tehdä mulle se vastapalvelus, jos taas siitä luistaa niin sit loppu suuseksin antaminen myös minulta!

Vierailija
38/61 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas niinpäin, että minä nuolisin naista vaikka aina, mutta vaimo ei anna kuin harvoin nuolla. Tiedän että nauttii siitä paljon, kun saa oikein kunnon orgasmeja nuoltaessa. Vaimo ei kylläkään ota, kuin todella harvoin pikku hiprakassa suihin.

Vierailija
39/61 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pyllyreiän nuoleminen joten en edes miehelle sitä ehdota. No minä nyt sit eilen otin taas mieheltä suihin, kun sovittiin että jos sen teen ja nielen niin hän suostuu sit huomen illal hommiin. no eihän se nieleminen niin kauheeta ollutkaan. tänään siis pitäis miehen tehdä mulle se vastapalvelus, jos taas siitä luistaa niin sit loppu suuseksin antaminen myös minulta!

Jostain syystä minä en ylläty yhtään, jos jäät tänäänkin ilman.

M34

Vierailija
40/61 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sinä ap reppana tossun alla niin että oksat pois..

teet vaan mitä ukko sanoo ja täällä valitat ettet saa mitä itse haluat..

kauppaa voitte alkaa käymään mutta jossain vaiheessa seksistä tulee vain palveluksia toiselle, sitäköse on, alkaa varmasti tunteet väljähtää molemmilla ja kaupan käynti on tärkeintä..

miehes vaikuttaa sikamaiselta, en kattelis enää tommosta itse mutta sä vissiin siedät nöyränä mitä vaan.. nyt otat ittees niskasta nainen!