Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makean himo veks !

Vierailija
22.06.2010 |

Paheeni on se, että tykkään syödä todella paljon karkkeja ym, ja syön melkein joka päivä. Olen niiin monta kertaa sanonut itselleni että " huomenna en enään syö " mutta silti. Miten te olette saanneet pidettyä makeanhimon kurissa ? En ole lihava, en yritä niinkään laihduttaa, mutta makeat voisivat jäädä siihen 1krt/vk.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta luontaistuote kaupasta kromi tabletteja, niiden pitäisi auttaa makeanhimoon. Tai sitten vaan päätät lopettaa ja pysyt päätöksessäsi. Vaikeaa se on tiedän kyllä, mutta muutaman päivän kuluttua helpottaa kyllä, ja pian huomaat ettei karkkia enää tee edes mieli :)

Vierailija
2/3 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen olin 5 viikkoa ilman minkään näköisiä makeisia, ja pitäisi minun nyt uudestaan pystyä. Mietin aina, että kert olen tupakoinnin pystynyt lopettamaan, pystyn lopettamaan makeistenkin syömisen :D tai lähinnä turhien sokerien ( leivokset, karkit, jougurtit yms )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen pystyy, tekee vaan tarkan listan, että mikä jää nyt pois. Mutta jotain kannattaa kuitenkin jättää myös sallituksi.

Kun lopetin n. puoli vuotta sitten kaikkien rasvaa sisältävien makeisten ja muiden herkkutuotteiden syömisen, niin nykyään se teollisen rasvan haju enemmänkin vain ällöttää. Mulla on siis pannassa kaikki keksit, kakut, suklaat ja toffeet. Leivonnaisista syön enää vain itse tekemiäni, eikä niitä tule paljoa syötyä, kun menevät aina parempiin suihin. Jätin sallituiksi jotkin hedelmäkarkit ja joskus syön esim. pienen Aakkospussin tai karkkirasian. Mutta se napostelunhimo on poissa.

Kyllä se siitä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi