Muiden mässääjien päivän ruuat?
Mulla:
2 ruisleipää vermeineen (=levite, leikkele, juusto)
2 hillomunkkia
Geisha -patukka
Fazerina -patukka
1 pala ranskanleipää vermeineen
kerrosleipä paahtoleivistä (vermeet välissä)
3x suklaavanukas
riisiä ja kanaa + punajuurisalaattia
2x cracotte-leipä maksamakkaralla
viinirypäleitä
mehua
Gefilus-jogurttijuoma
Huh, ahistaa jo.
Kommentit (13)
-2 kaurapuikulaa kurkku, juusto ja iltaliansalaatti-täytteillä
-kahvi
-2 lasia cokista
-lasi appelsiiniananas-tuoremehua
-15cm Subway
-pala jauhelihamureketta feta-täytteellä
-100g daim-suklaata
ja vielä menee tähän vatsaan iltapalaksi mansikkaviilis. :)
ai että, oon jääny ihan koukkuun vaikka onkin kovin sokerisia. ne vihreät on parhaita.
Toisaalta et syönyt juurikaan oikeaa ruokaa, joten ehkä lopputulos ei ole ihan niin kamala kuin luulis.
Mulla oli tänään kanssa ratkeilupäivä ja söin muutenkin ihan paskaa. Aamulla söin banaanismoothien ja leivän. Sitten taisi ratketa ja syödä lisää leipää. Lounaaksi goddamned leipää, savusiikaa ja mätitahnaa päällä, useamman palan. Taisin paistaa munalätynkin. Kahvia monta kuppia. Päivälliseksi kasvisrisottoa napa täyteen ja mies oli tuonut englannilakritsia joten sitä ihan reippaasti. Rangaistukseksi kunnon hikilenkki ja vähän lihaskuntoharjoituksia. Nyt on onneksi vähän nälkä. Kele. On tää kans elämää.
kaurapuuroa jossa paljon voita ja sokeria.
kermaista kanaperunavuokaa.
Mokkapaloja,jäätelöä,kahvia.
seläkettä.
banaania.
jäätelöä lisää.
herneitä litra ja mansikoita.
täällä on bediläinen:
2 litraa maitoa
200g suklaata
kebab
pizza
8 palaa leipää
100g margariinia
2 litraa jäätelöä
keksipaketti
poppareita
täällä on bediläinen:
2 litraa maitoa
200g suklaata
kebab
pizza
8 palaa leipää
100g margariinia
2 litraa jäätelöä
keksipaketti
poppareita
söitkö sitä margariinia ihan pelkästään?
aamu: elovena; minuuttipuuro (omena, vadelma,mustikka) muki kahvia makeutusaineella ja maidolla
välipala: valion välipalarahka, mansikka, yksi karjanpiirakka margariinilla ja juustolla, muki kahvia, omena
päivällinen: peruna ja possukastiketta puol lautasellista salaattia 2 lasii gefilus piimä (0%) kourallinen jugurtti pähkinöitä, 1 mandariini
iltapala: coucoussia (n.desi raakana) vähän possu suikaleita, vihreitä papuja, sipulia, zero kokista n.3 dl ja neljä irttistä..
Piti käydä ihan kiloklubilla laskemassa. Ja näin olen syönyt viimeiset 3kk ja se näkyy... Olen kyllä myöskin raskaana (vaikka maksamakkaraa söinkin).
t: ap.
Toi kuulostaa ihan täyspainoiselta kaikinpuolin olettaen, että et oo vetäny järjettömällä annoskoolla esim. päivällistä ja iltapalaa...? Tulitko tänne leuhkimaan jollain?
ylemmistä ovat mielestään muka mässääjiä, vaikka sellaisesta ei ole tietoakaan.
Toi kuulostaa ihan täyspainoiselta kaikinpuolin olettaen, että et oo vetäny järjettömällä annoskoolla esim. päivällistä ja iltapalaa...? Tulitko tänne leuhkimaan jollain?
aamupala: Kolme leipää, kinkut, juusto, kaakao
lounas: Kebab riisillä
välipala: Metrilakuja..ehkä joku 4metriä :D
päivällinen: 1½ grillattuja porsaan ohutleikkeitä
iltapalaksi ehkä vielä juge..