Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ikävä miestäni:(

Vierailija
21.06.2010 |

Miehen kanssa sovittiin, että tekee nyt ennen meidän esikoisen kanssa enemmän töitä, että voi sitten olla enemmän kotona ja tietenkin ihan taloudellisista syistä myös. Sovittiin tämä asia siinä vaiheessa, kun raskaus oli ihan alussa.

Nyt on menossa toinen kolmannes ja olen tosi paljon yksin kotona. Mies tekee pitkiä päivä ja kun on vielä vuorotyössä, niin saattaa nukkua suurimman osan siitä ajasta, kun minä olen hereillä. Sen ajan kun on kotona (ja hereillä) haluaa tietenkin touhuta muitakin juttuja kuin olla koko ajan minun kanssa, mikä on tietenkin ihan ymmärrettävää.

Ongelmana on siis se, että mulla on ihan kamala ikävä miestäni melkein joka päivä. :( Mies on tosi väsynyt eikä jaksa esim. helliä samalla tavalla kuin normaalisti, seksiäkin on paljon vähemmän. On kyllä mukana raskaudessa ja tullut mukaan kaikkiin neuvoloihin, ultraan jne. Mutta silti toivon joka päivä, että en olisi suostunut tähän. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa alussa pitäisi siis lukea, että miehen kanssa sovittiin, että tekee nyt ennen meidän esikoisen syntymää enemmän töitä.

ap

Vierailija
2/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen jokaisesta hetkestä, jotka saat olla miehesi kanssa, silloin se rakkauskin kukoistaa ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se auta tähän ikävään. Ja entistä pahempi mieli tulee, jos alan miettiä, että menettäisin mieheni lopullisesti. :( Ja ongelmana tässä on vähän se, että mies ei jaksa olla samalla tavalla kanssani kuin normaalisti.

Toivottavasti tämä johtuu vain jostain hormoneista ja menisi pian ohi. Yleensä viihdyn nimittäin ihan hyvin itseksenikin.

ap

Vierailija
4/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on tulossa esikoinen ja olen huomannut, että mieheni "hakee" oomaa paikkaansa ja suhtautumistaan. Hän koettaa uskoakseni ymmärtää minun tunteitani ja tekee parhaansa. Minä koetan olla vaatimatta liikaa, mutta toki kerron tunteistani. Oli kuitenkin vaikeaa pari pvää sitten alkaa puhua, kun harmitti hänen vaitonaisuutensa. Sitten kuitenkin uskalsin ja asiat selvisi. Vaikka olen ollut väsynyt, olen aina ohimennen häntä koskettanut, mahd.mukaan halannut, laittanut teetä jne. Se on tärkeää, vaikka sanoja ei tulisi. Miehet kyllä miettivät, ovat huolissaan yms. mutta eivät puhu samalla tavoin kuin naiset.

Todettiin sitten yhdessä nukkumaan mennessä, että paljon on uutta tulossa ja se arveluttaa. Muuta ei mietitty - se riitti sillä kertaa.

Älä kadu!!! Asiat järjestyvät ajallaan. Ja tarvittaessa saat tulea mm. MLL:lta, jos tilanne ei muutu.

Vierailija
5/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi tulla lisää, kunhan mies tajuaa, että kaipaat noin?

Vierailija
6/6 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on kyllä miettinyt kaikkia vauvaan liittyviä juttuja. On esim. katsellut meille vaunuja ja autoon turvaistuinta ja tästäkin syystä kokee, että nyt pitää varautua myös taloudellisesti vauvan tuloon.

Kyllä me joka päivä ehditään vähintään pari tuntia nähdä, mutta mies on niin usein niin väsynyt, ettei ole ihan "läsnä". Nyt haluaisi lähteä juhannukseksi vanhempiensa mökillä, mutta minä haluaisin vaan jäädä kotiin ja viettää muutaman päivän yhdessä.

Mies kyllä tietää, miten kurja olo minulla on, kun olen usein ihan itku silmässä kun mies on lähdössä töihin. Yritän olla mahdollisemman reipas, etten liikaa pahottaisi miehen mieltä. Mieskin kun haluaisi olla minun kanssa enemmän, mutta kokee nyt velvollisuudekseen tehdä mahdollisemman paljon töitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme