Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oikea summa serkun häälahjaksi? Auttakaa

Vierailija
21.06.2010 |

Kutsussa ilmoitettu tilinumero ja pyyntö, ettei tavaraa tuotaisi, koska haluavat matkalle.

Mutta jotenkin ahdistaa tämä asetelma, olisivat vaikka laittaneet suuren keräyslippaan häihin niin jokainen olisi voinut sujauttaa haluamansa summan sinne. Nyt on kaikki suoraan keskenään verrattavina summina tiliotteella : /

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko läheisiä? en panis paljon mitään jos en olis tekemisissä oman serkkuni kanssa, minuakin rassaa noi tilinumerot kun ei koskaan tiedä kyttääkö siellä että kuinka paljon kukakin on laittanut.

Vierailija
2/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vaikka useampien sukulaisten kanssa yhdessä yksi könttäsumma, niin eivät pysty erottelemaan mitä kukakin on antanut:)

Etiketin mukainen summa kai olisi suunnilleen sen verran mitä häätarjoamiset osaltasi/ osaltanne maksavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi monesta seikasta. Me ollaan viety n 25 euroa per aikuinen + 10 euroa lapsi jos on ollut ns perushäät. Hienommissa enemmän, yleensä 100 euroa meidän perheeltä.

Jos olen mennyt yksin, esim työkaveri, kimpassa kerättiin 30 euroa per henkilö. Olis pitänyt laittaa enemmän, häät olivat tosi hienot.

Pari vuotta sitten kun olin kotiäiti ja oli yhdessä kesässä 3 häät, mä aloin syksyllä laittaa huutikseen tavaraa myyntiin ja 8 kk myyntituoton laitoin näihin häihin. Kävi vielä kiva munkki, kun huutiksesta löysin lahjat, suoraan häälahjalistalta, olivat alkuperäisissä paketeissa ja käyttämättömiä.

Mä inhoan !!!!!!!!! näistä halutaan rahaa juhlia, mutta eihän niihin ole pakko mennä.

Vierailija
4/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olis lipas, sä varmaan antaisit 2 euroa. Ainakin tekstisi perusteella

Vierailija
5/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko joku Pentikin lautanen maksaa? Kyllä tavara-lahjankin hinta siis on yhtä lailla hääparilla tiedossa.

Vierailija
6/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen jotenkin päätymässä summaan 80€.

Kaksi aikuista 50€ ja kolme pientä (vanhin 4v) lastamme 30€.

t. ap

Vierailija
7/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 euroa porukalla eli minä serkkuna, mieheni ja lapseni sekä äitini tätinä ja isäni. Jos vanhempani eivät olisi olleet kimppalahjassa, olisin antanut 50 euroa.

Vierailija
8/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä viitsinyt alkaa ynnäämää lautasten kappalehintää kertaa määrä ja liittää luku 100 vieraaseen!

Mutta jos olisin nähnyt samalta tiliotteelta vieraiden nimen perässä loppusummat niin varmasti olisin saanut käsityksen kunkin lahjan arvosta.

Vierailija
9/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annamme avopuolison kanssa yhteensä 50e

Olemme opiskelijoita meille on juuri esikoinen syntymässä joten rahasta on aika tiukkaa ja ystävät tietävät sen ja toivottavasti ymmärtävät :p

Jos rahatilanteemme olisi toinen niin mielestäni n. 100e olisi sopiva

Vierailija
10/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin laittaa vastaavassa tilanteessa 30€. Olen ainoa meiltä, joka osallistuu häihin. Kyylätköön tiliotteita, mitä väliä sillä on. Häiden funktio ei ole lahjat vaan juhlia kahden ihmisen välistä rakkautta ja sitoutumista. Lahjat ovat vapaaehtoisia.

Vierailija
11/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on siis 2 aikuista ja 1-vuotias.

Vierailija
12/12 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman, todella läheisen serkun häissä. Meillä ei ollut antaa yhtään rahaa ja tein lahjakortin jossa lupasin itseni kesäorjaksi. Eli minulla voi teettää pihatöitä/maalaushommia/remppaa/lastenhoitoa ym..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän