Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen (saa suositella ihan merkkejäkin nimeltä? koulureppu

Vierailija
21.06.2010 |

olisi ergonomisesti mahd hyvä tulevalle 1-luokkalaiselle??

Kouluunmenotarkastuksessa th havaitsi lievää toisen hartian "alaspäin painumista" ja suositteli kiinnittämään mm repun valintaan huomiota.

Itse en tiedä kuin "perusreput" marketista+kai niitä urheiluliikkeissäkin myydään, en tiedä..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alesta 10 €.

Vierailija
2/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tytöille varmaan joku hello kitty) ja on hyvä, kevyt ja ergonominen. Eikä mikään kauhean räikeä. En saanut ihan kympillä mutta alle 50 eurolla kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan yhtä hyvä. Kokeiltu on kallista ja rikki sekin on saatu vuodessa. Vie lapsi ostoksille ja anna valita.

Vierailija
4/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

repun saa pysymään tukevasti paikoillaan jos siinä on lisäksi vyötärölle tuleva vyö.

Meillä meni kaksi reppua ekaluokkakaisella koska repuista puuttuu tätä nykyä vahvikevaneri / pahvi pohjalta -> pohjaan hilautui kirjoista reikä. En siis tosiaan ole löytänyt reppua jossa se valmiina olisi. Se kannattaa siis itse askarrella repun pohjalle.

Vierailija
5/8 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos koulumatkaa on enemmän kuin pari sataa metriä.

Haltilla on ainakin hyviä ja edullisia reppuja.

Vierailija
6/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha kysymys jo mutta muille jotka etsivät tuleville koululaisilleen reppua: meillä on ollut molemmilla lapsilla ensimmäisinä reppuina Reipastuotteen reput ja hyvin on kestäneet! toki citymarketinkin reppuja on ollut mutta hajonneet kun joutuneet niin kovaan käsittelyyn :D

Vierailija
7/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha kysymys jo mutta muille jotka etsivät tuleville koululaisilleen reppua: meillä on ollut molemmilla lapsilla ensimmäisinä reppuina Reipastuotteen reput ja hyvin on kestäneet! toki citymarketinkin reppuja on ollut mutta hajonneet kun joutuneet niin kovaan käsittelyyn :D

Vierailija
8/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut urheiluliikkeistä reput ja pyytänyt myyjää auttamaan. Olen saanut hyvää palvelua ja kerrottu, mihin kannattaa kiinnittää huomio. Vaikka vanha ketju, mutta reput eivät saa olla liian suuria kantajilleen!