Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi paska, olen flunssassa, tarttuukohan vauvaan + juhannusmatka tietty tulossa! :/

Vierailija
21.06.2010 |

Lauantaina alkoi ja pahemmaksi vaan menee.. Olen imettänyt vauvaa 4kk mutta yrittänyt pestä käsiä ahkerasti, mutta väkisin pöpöt liikkuu. Ollaan tietty juhannusreissulle lähdössä vielä, suht hankalien kulkuyhteyksien päähän, joten mitäs jos vauva sairastuu!!? Onko 4kk kuumeilu ja nuha vielä aina lääkärihoitoa vaativaa, vai voiko jo tämänikäistä lääkitä itse nenätipoilla + supoilla oloa helpottamaan, jos vauva nyt sairastuu? Aina just silloin iskee tauti, kun olisi kerrankin jotain ohjelmaa ja menoa pieneen ikuisuuteen, ÄHÄH!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää itse välttää köhimästä vauvan suuntaan ja mahdollisuuksien mukaan olla tartuttamatta. Hyvällä tuurilla ei tartu. Pieni kuume ja nuha ei vaadi lääkäriä.

Oma vauva sairastui kuukauden iässä pahaan yskään ja käytin tottakai lääkärissä. Ei lääkäri sille voinut mitään, ei ollut syytä antaa antibioottikuuria eikä muuta helpotusta. Eikä muuta huolestuttavampaa todennut. Sanoi vain, että jos tulee hengitysvaikeuksia, niin kipin kapin oikein sairaalaan saamaan jotain hengitystä helpottavaa.

Jos vauva ei ennen reissua sairastu, lähtisin reissuun. Olisin vain ajokunnossa, jos jotain lomareissun aikana tapahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla