Öh no!
Tulipa eteen isompi ongelma... Mistä lapsenvahti? Meen ite ens viikol leikkauksee, mies alottaa työt huomen melkei vuoden lomautuksen jälkee ja päikky menee kii....
Voi masennuksen kana...
thanks ku sain vain avautuu
Kommentit (7)
niin onhan sille varahoitopaikka jossain muussa pk:ssa tai sitten kunnallisella pphla.
Mä en oikeesti tajua, että mikä ongelma tossa on...
Jos päiväkoti menee kiinni, niin joku toinen päiväkoti kyllä päivystää ja sinne menee hoitoa tarvitsevat lapset. Vai onko lapsesi yksityisessä päiväkodissa?
Vai oliko tarkoituksesi sittenkin kysyä, mistä ILMAINEN lastenhoitaja?
muutaman kilometrin päässä kotoa. Itse olen käsi paketissa, joten lasta ei sinne pysty mitenkään viemään, miehellä ei ole ajokorttia. Kotonamme on kaksi koiraa, joten vierasta hoitajaa on vaikea tänne saada
muutaman kilometrin päässä kotoa. Itse olen käsi paketissa, joten lasta ei sinne pysty mitenkään viemään, miehellä ei ole ajokorttia. Kotonamme on kaksi koiraa, joten vierasta hoitajaa on vaikea tänne saada
mikään missään tilanteessa eikä missään tapauksessa käy. Olishan se pitänyt arvata.
Ap on ihan selvästi näitä uusavuttomia tai laiskoja joille kaikki pitää tuoda hopeatarjottimella eteen =)
Tää koko homma tuli niin äkkiä ni eipä tuo tullu mielee... =)