Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva abortin jälkeen

Vierailija
20.06.2010 |

Olen tehnyt abortin sosiaalisista syistä kolme vuotta sitten ja nyt olisin valmis vauvaan ja äitiyteen. Onkohan tämä ihan väärin? Mitenköhän neuvolassa suhtaudutaan, kun tieto abortista kuitenkin näkyy terveyskertomuksessani?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme provo taas.

Vierailija
2/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi muuttua kolmessa vuodessa niin, että on valmis äitiyteen. Olet tehnyt kerran (toivon mukaan ei enempää) abortin, mutta ei siihen tarvitse jäädä rypemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut samassa tilanteessa. Eivät ne siellä neuvolassa saa puuttua mitenkään.

Vierailija
4/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikaa ja viitseliäisyyttä piitata kenekään tekemisistä. Aika moni muukin nainen on saman kokenut.

Vierailija
5/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla oikeus saada lapsi

Onko tyhmempää kuultu. Lapsen saaminen ei ole mikään oikeus.

Vierailija
6/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa, että ehkä ap:lla on mahdollisuus kuitenkin saada tulla äidiksi.

Vierailija
7/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mainitaan ja merkataan paperihin, kuten myös keskenmenot. Hienoa, että haluat vauvan.

Vierailija
8/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriasemalla. Eihän siitä mitän merkintää välttämättä papereihin täten jää..?

Vierailija
9/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki sanelee ettei aborttia voi tehdä yksityisellä lääkäriasemalla eikä ainakaan työterveyshuollossa. Siinä on jotkut pykälät mitkä määrittää kuka lääkäri voi aborttiluvan antaa. Sairaalassa sitten tehdään se varsinainen abortti, kun lääkäriltä on ensin saatu lähete.

Vierailija
10/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi paikat on sen näköiset ettei ole ensimmäinen raskaus kyseessä

lääkäriasemalla. Eihän siitä mitän merkintää välttämättä papereihin täten jää..?

Vierailija
11/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki sanelee ettei aborttia voi tehdä yksityisellä lääkäriasemalla eikä ainakaan työterveyshuollossa. Siinä on jotkut pykälät mitkä määrittää kuka lääkäri voi aborttiluvan antaa. Sairaalassa sitten tehdään se varsinainen abortti, kun lääkäriltä on ensin saatu lähete.

olen tehnyt abortin yksityisellä lääkäriasemalla enkä taatusti käynyt missään sairaalassa.

Vierailija
12/12 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ja meillä on kaikilla tuttavia, työkavereita, lasten opettajia, hoitajia, lähikaupan myyjiä jne., joille abortti tehty!

Silti heillä on lapsia ja saavat lapsia, vaikka abortti on tehty!

Useasti suoritettu kaavinta voi aiheuttaa kiinnikkeitä kohtuun, muuta vahinkoa ei ole!

Jumalaa ei ole olemassa. Ihminen on luonut itse Jumalan ja ihminen hallitsee tällä Jumalan rankaisevalla teemalla meitä muita...

ei ole murhaa, jona aborttia ajatellaan! Abortti on paras ja oikea ratkaisu siinä tilanteessa, jossa äiti päättää siihen rueta. Miehet ne lapset siittävät, mutta kukaan ei syyllistä siitä!

Sulla on oikeus saada lapsi ja älä kysele enää näiltä palstoilta neuvoja, kahjot hyökkäävät kimppuusi!

Olen tukenasi täysin :D