Kännitekstari...voi ei...mitä teen?
Moi!
Jaahas, tämä mamma ei ikinä kasva aikuiseksi. Olin eilen ystäväni kanssa baanalla ja näin miehen jonka kanssa olen sekstaillut muutaman kerran. Mies kyttäili minua, tuli kopauttamaan olkapäähän vain sanoakseen moi. Muutenkin pörräsi ympärillä.
Minä olin kummajaiskännissä. Hyvä, että sanoin miehelle moi...joo, tosi aikuismaista... MUTTA kun sitten huomasin, että mies poistui baarista, niin minä halusinkin ottaa juuri hänet. Laitoin tekstarin, että olen lähdössä kotiin, tuletko mukaan. Mies vastasi heti: en ole lähdössä. Sen verran älysin, että laitoin hänelle, että "ok, hauskaa iltaa".
MUTTA mitä nyt teen. Laitanko jonkun "paikkausviestin" tänään vai annanko vain olla? Olen oikeasti tosi häiriintynyt humalassa ja jätän nämä hommat jatkossa nuoremmille. Mutta auttakaa mua nyt, mitä mä teen??
Kommentit (6)
Jos välttämättä haluat jotain viestiä laittaa sen takia että oma fiilis paranee, niin pistä vaikka että sori, tuli laitettua väärään numeroon viestiä illalla. Menee läpi tai sitten ei, mutta jos välttämättä haluu pelastaa naamaansa niin koeta. ;)
kuulsotaa juurikin epätoivoselta paikkausyritykseltä :p
Unohda. Ja poista sen numero, ettet enää lähettele känniviestejä.
Jos et, niin eipä tuo nyt mikään katastrofi ole.
Jos välttämättä haluat jotain viestiä laittaa sen takia että oma fiilis paranee, niin pistä vaikka että sori, tuli laitettua väärään numeroon viestiä illalla. Menee läpi tai sitten ei, mutta jos välttämättä haluu pelastaa naamaansa niin koeta. ;)