Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokra-asunto kysymys

Vierailija
20.06.2010 |

Huomasin netissä välittäjällä vuokra-asunnon joka on _pakko_ saada, mutta siitä on huomenna esittely sellaiseen aikaan etten pääse täältä toisesta kaupungista. Jos soitan sille välittäjälle huomenna aamulla ja sanon että otan sen näkemättä niin antavatkohan ne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joku toinen haluaa sitä myös, niin voi olla että menee edellesi...

Vierailija
2/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta korkeammalla hinnalla, mitä alunperin pyysin :)

Kiittäkää korruptoituneita päättäjiä, joita äänestätte vuodesta toiseen, ei ehkä muuten olisi mahdollista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy onko asunto vielä vapaa. (Monesti välittäjät vastaavat puhelimeen myös viikonloppuisin, näyttöjä on usein viikonloppuisin) Jos on sano että haluat tehdä sopimuksen ja voit maksaa vuokratakuun tai osan siitä heti. Pelkkä sanallinen lupaus ei ole houkutteleva välittäjälle ja asunnonomistajalle.

Vierailija
4/7 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi kysyä kannattaa ja jos tämä vuokranantaja ylipäänsä käyttää välittäjää niin ehkä hän ei ajattele samoin kuin minä.

Vierailija
5/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todennäköisesti anna. Riski, että välitys menee pieleen on paljon suurempi heidän näkökulmastaan kuin asunnon nähneen asiakkaan (+ sellaisen, jonka he ovat tavanneet) kanssa. Soittaisin kuitenkin mielummin jo saman tien ja kokeilisin puhelahjoilla.

Vierailija
6/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en ottais vuokralaista näkemättä tätä. Mulle ei siis riitä edes se, että välittäjä näkee, haluan nähdä itse. Varsinkaan sellaista jolla on noin kiire. Ja luottotiedot mä tarkistan myös aiina.

Mut sun kannattaa soittaa välittäjälle ja kysyä, että voisitko sä tulla toisena aikana näyttöön. Ehkä se ois mahdollista sopia.

Niin no, täähän siis olikin oikeesti jo kesäkuussa eli neuvoni meni hukkaan. Miksiköhän joku on tän tähän nostanut?

Vierailija
7/7 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muista, että asunto ei useinkaan mene ensimmäiselle eikä toisellekaan. Välittäjät keräävät kiinnostuneet vuokralaiset (tai heistä parhaat) ja esittelevät ne vuokranantajalle, joista sitten vuokranantaja sanoo kenet ottaa. Ei varmaan aina, mutta usein.