Onneksi minulla ei ole avioliiton tuomaa velvoitetta viettää jussia anopin mökillä.
Kun on sinkkuäiti, voi laittaa lapset etäisän kanssa anopin mökille kärsimään ja itse jäädä kaupunkiin viettämään cityjuhannusta.
Kommentit (13)
mutta kieltämättä anoppijuhannuksen välttämisessä olisi hohtoa. Jos joskus olen sillä rajalla että erotako vaiko eikö, täytyy muistaa tämä sillä eroamisen plussat -puolella...
kotona jos etäisä ei huoli vaivaa mökille. Jos huolii, niin pyörähdän taksilla karaokebaariin iskemään kesäleskiä.
Eihän tämä aloitus edes ole mikään kummallinen. Kukapa nyt nauttisi anopin kanssa juhannuksen viettämisestä?
ja eiköhän nuo appivanhemmat häivy sieltä mökiltä kun alkaa kello näyttää paljon.Anoppi nimittäin menee nukkumaan jotain 9 aikaan illalla.
Varmaan kiusaan teitä av:lla ja juon siideriä kotona jos etäisä ei huoli vaivaa mökille.
Mä en oo täällä sitten lukemassa sun laatujuttuja, koska oon menossa mökille. Todella harmittaa. Mä otan kyllä koneen mukaan, mut ajattelin tehdä vähän töitä siellä, enkä kuluttaa akkua netissä surffaamiseen, kun lataamassa täytyy käydä kuitenkin sukulaisilla naapurissa.
Miten niin Psykomamma? Eihän tämä aloitus edes ole mikään kummallinen. Kukapa nyt nauttisi anopin kanssa juhannuksen viettämisestä?
olisin huono vaimo jos en anoppia juhannuksena mökillä auttaisi. Koska vaan seurustelen lasteni isän kanssa, ei mulla ole velvoitetta auttaa seniorikansalaista ainakaan ilmaiseksi. Ja voin pukata vielä lapsenikin jalkapuolen anopin vaivoiksi.
lenkille, mutta oikein hyvää jussia sulle Psykis, jos ei ennen sitä täällä törmätä! Ja tietty muillekin AV-mammoille maukasta jussia Psykiksen seurassa!
*pusei&halei*
mutta hyvää kesäkuun 3. viikonloppua.
En vietä jussia kun olen niin anarkisti, mutta hyvää kesäkuun 3. viikonloppua.
Sori, mä en muistanut, että sä olet totaalisesti tän yhteiskunnan ulkopuolella ja yxinäinen susi.
Voisitko muuten laittaa kuvaasi tänne, niin mä voisin tatuoittaa sen olkavarteeni? Tuossa vasemmalla puolella olis sopivastit ilaa.
oo mitään velvotteita vaikka naimisissa oonki. Appivanhemmillani ei oo mökkiä ja vaikka oiski niin en menis siltikään. Meillä on onneks valta päättää ite meijän juhannuksenviettotavoista ja -paikasta.
lärvinin ihan olkapäähäni, siitä voin sitten peilin kanssa itseäni ihailla kahtena kappaleena ja olla fyysisestikin jakautunut persoona.
tai siten tatuoitan molemmat persoonani perskannikoihini.
Hei vaan sullekin! Mitäs aiot juhannuksena cityssä tehdä?