Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nudisti häät- kokemuksia?

Vierailija
20.06.2010 |

Onko kellään kokemusta nudisti häistä? Miten sukulaiset suhtautui kutsuun, jossa mainitaan "jätäthän vaatteesi kotiin". Meillä on haavena häät nudistirannalla täysin alasti. Mietimme miten sukulaiset suhtautuu kun näkee mienehi näppyläisen ja minun selluliitti perseen puvun ja hääpuvun sijaan alttarilla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme esiinny kyllä muuallakaan kodin ulkopuolella nakuina paitsi jossain uimahallin pesuhuoneessa ja saunassa.

Ja kertoisin että en ole tulossa.

Koska en ole alasti edes uimahallin pukuhuoneessa tai saunassa (en käy uimahallissa), niin enpä olisi häissäkään.

Vierailija
2/15 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla alasti en osallistuisi. Jos taas saisi itse päättää onko alasti vai pitääkö vaatteet päällä, niin osallistuisin vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat konservatiivit voisi halutessaan peittää sukupuolielimensä vaahteranlehdellä, jos ei muuten kehtaa tulla.

Vierailija
4/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiseen kutsuun? Lähtisizkö koko perheen kera häihin?

Vierailija
5/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalla ja häiden järjestäjät kustantaisivat matkat :D

Vierailija
6/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuisin toki juhliin, jos sopisi muihin suunnitelmiin ja jos olisi sellaisten ihmisten häät,joihin muutenkin osallistuisin. Mutta tuo pukeutumissuositus kyllä rajaisi muun perheen ulos juhlasta.

Vierailija
7/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hämmästyisin, sitten nauraisin ja lopuksi soittaisin hääparille. Kiittäisin kutsusta, mutta kertoisin ihan suoraan, että jätämme juhlat väliin, koska emme halua juhlia alasti. Emme esiinny kyllä muuallakaan kodin ulkopuolella nakuina paitsi jossain uimahallin pesuhuoneessa ja saunassa.

Mutta kerro ihmeessä, miten teidän kutsut otettiin vastaan ja miten juhlat meni:D

Vierailija
8/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhahaha...

En minäkään ole kodin ulkopuolella alasti mutta jos hääkutsu kävis niin kylpytakissa lähtisin ajamaan. Ehkä ihan vain ollakseni erilainen, laittaisin krakan (tai maalauttaisin krakan)

Vierailija
9/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhahaha...

En minäkään ole kodin ulkopuolella alasti mutta jos hääkutsu kävis niin kylpytakissa lähtisin ajamaan. Ehkä ihan vain ollakseni erilainen, laittaisin krakan (tai maalauttaisin krakan)

Vierailija
10/15 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ystävävät ja tutut on nudisteja niin tietenkin heitä enemmän kuin pönöttäviä sukulaisia.

Ensin vaikka nakukympille

http://www.nakukymppi.net/

ja sitten vihkitapahtumaan.

Vierailija
11/15 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan tunkua...

Vierailija
12/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi ja appiukko alasti juhlistamaan poikansa häitä.

Vierailija
13/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niinkuin muihinkin häihin, mutta sillä erotuksella, että itse en haluaisi vaatteitani riisua. En tuntisi oloani mukavaksi alastomana, vaan minua ahdistaisi.

Jokainen toteuttakoot häät omalla tyylillään, mutta tässä on kyse niinkin henkilökohtaisesta asiasta kuin alastomuus. Ehdottaisin että paikka olisi sellainen jossa vieraat voivat itse valita ovatko alasti vai vaatteet päällä.

Vierailija
14/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niinkuin muihinkin häihin, mutta sillä erotuksella, että itse en haluaisi vaatteitani riisua. En tuntisi oloani mukavaksi alastomana, vaan minua ahdistaisi. Jokainen toteuttakoot häät omalla tyylillään, mutta tässä on kyse niinkin henkilökohtaisesta asiasta kuin alastomuus. Ehdottaisin että paikka olisi sellainen jossa vieraat voivat itse valita ovatko alasti vai vaatteet päällä.[/]

Vierailija
15/15 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on juhlat tulossa niin "apuaaaaa, mitä laitan päälle. ei ole mitään päällepantavaa" Ja sitten kun tulee juhla, jossa vaatteita EI tarvita niin "eihän mä ilman vaatteita voi mennä"

Koittakaa päättää hei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan