Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt liikuntakeskuksien lapsiparkkia?

Vierailija
20.06.2010 |

Minkä ikäisille lapsille? Kuinka usein? Miten lapsi jaksaa olla parkissa ja koetko ne turvallisiksi? Mielipiteitä kuulisin mielelläni lapsiparkki toiminnasta:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa erään ison kuntosaliketjun lapsiparkissa. Tila oli ensinnäkin n.10m2 koppi jossa tv, videot, pieni pöytä ja 2 tuolia, jotain tyyliim mäkkäri leluja muutama, puolittain piirrettyjä papereita ja kyniä. Toista kertaa ei ole halunnut mukaani. Videota lapset katsoivat tämän tunnin kun olimme pacessa. Toista kertaa ei ole halunnut mukaamme.

Mä voisin mieluusti mennä tollaseen parkkiin töihin ja lupaan, että lapset viihtyisi! Siihen ei kamalasti tarttis edes nähdä vaivaa. Meillä oli kyllä surkea pettymys.

Vierailija
2/4 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen n.vuoden vanhansta ja kuopus kävi harvakseltaan yli 6kk ikäisestä. Kyseisessä lapsiparkissa on aikarajat kuinka pitkäksi aikaa lapsen sai jättää sinne, eli kuopus ei alkuun saanut muistaakseni olla kuin tunnin, yli vuoden ikäisenä sitten 1,5 tuntia jne.

Hyvin viihtyivät, eikä ole käynyt mielessä etteikö olisi ollut turvallista. Lapsiparkissa oli kaksi vakihoitajaa, jotka oppivat lapset nimeltäkin äkkiä. Kyllähän ne sieltä sitten kuuluttuvat tai hakevat vanhemman kesken pois mikäli lapsi ei sinne syystä tai toisesta rauhoitu tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kooltaan 39 neliötä ja upouudet tilat siis. On leluja vaikka mitä ja ainakin oma lapseni tykkää olla. Ikää nyt 3 v. mutta ollut vauvasta asti välillä parkeissa.

Vierailija
4/4 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn Elixia Sellossa hyvin usein ja usein myös lapset haluavat mukaani, välillä isin kanssa olo vie voiton (jos ei tule myös mukaan) :). Lapset ovat nyt 5 ja 3 ja oon käynyt nyt parisen vuotta. Pienempi on ollut enempi mukana nyt vuoden ajan.

Vanhempi poikani tykkää nimenomaan hoitajien takia, kun tuntee heidät vaikka vaihtuvuutta jonkin verran onkin. Tykkää siellä piirrellä ja värittää ja myös katsoa ohjelmia kun itse emme kotona niin kauheasti katso. Pienempi tyttö leikkii jotain kotileikkejä ja piirtää myös paljon.

Vaikka mielelläni heidät sinne jätän ja koen kyllä kivaksi ja turvalliseksi paikaksi, olen itse opena vähän sitä mieltä, että joskus nämä hoitajat voisivat yrittää viihdyttää ja leikittää lapsia muutenkin kuin vain laittamalla heti videon pyörimään, mutta tietty helpompaa silloin kun on paljon pieniä lapsia samassa tilassa.

Leluja ovat sinne nyt saaneet mielestäni kivasti kun on alkanut yhteistyö BR-leleuliikkeen kanssa.

Pienestä kritiikistäni huolimatta olen ollut tyytyväinen ja on kyllä erinomainen palvelu mielestäni. En sinne koskaan pakosta vie lapsiani mutta usein käymme ainakn 2 kertaa viikossa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi