Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet ostanut Ikeasta?

Vierailija
20.06.2010 |

Kannattaako sieltä ostaa mitään? Minkälaatuista tavaraa siellä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti idioottivarmat kokoamisohjeet ja kaikki tarvittavat osat ovat olleet aina mukana. Suosittelen! Halpaa ja näkee ennalta, mikä on varastotilanne.

Vierailija
2/8 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluja, kankaita, keittiötarvikkeita jne.

Kaikkeen ostettuun olemme olleet tyytyväisiä. Erityisen hyviä hankintoja ovat olleet esim. kaapinovet kodinhoitohuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluja, tekstiilejä, leluja, pientavaraa(keittiö, kylppäri ym.) Siis kaikkea mitä siellä myydään!

Mitä sinä olet ostanut siwasta?

Vierailija
4/8 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä olet ostanut siwasta?

Siwoja on joka kulmalla, Ikeoita ei. Meiltä on lähimpään ajomatkaa nelisen tuntia. Kerran olen käynyt, mitään en ostanut, huonekalut yms. saa lähempääkin. Siwasta ostin viimeksi maitoa. :)

Vierailija
5/8 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lipastoa, kaksi sohvaa, nojatuolin, lastenhuoneen kalusteita, valaisimia, verhokankaan. Ja kaikkea pientä keittiö- ja kylppäritilpehööriä. Ei valittamista sinänsä. Noi lastulevylipastot on hyviä, mut kyllähän siitä kulman pinnotteesta helposti pala lohkee, jos siihen jollain lyö.

Vierailija
6/8 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekaluja (sohva, ruokayhmä, sohvapöytä, pinnasänky, hoitopöytä), mattoja, leluja, lamppuja, vauvantarvikkeita, kaikkea pikkusälää (keittiöön, kylppäriin, kynttilöitä, peilejä, kukkia, maljakoita) yms yms, olen ollut tyytyväinen! :)

Vierailija
7/8 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tyytyväinen. Vikoja on, enkä ulkonäöstäkään tykkää - ostettaessa tuntui hyvältä idealta, ei enää. Hengetöntä kertakäyttökamaa, jolla voi sisustaa kotinsa ja uusia sisustuksen muutaman vuoden päästä.

Ikea edustaa mun mielestä oikein kertakäyttökulttuuria, varmasti sielä löytää jotain hyvääkin, mutta olen ihan periaatteesta vastaan. Todellakaan ei kestävää kehitystä.

Itse ostan mieluummin vaikkapa 100 vuotta vanhan huonekalun, sillä on edessään taatusti toiset sata vuotta mitä ei todellakaan Ikealla ole. Jos ostan uutta, ostan myös laatua, vaikken itse loppuikääni katsoisi niin huonekalu voi jatkaa jollain muulla, ei kaatopaikalla.

Vierailija
8/8 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaisimia (edullisia, raaskii vaihtaa useammin), kodin tekstiilejä (fleesehuopia, verhoja, pussilakanoita), vaatepuita (oikeesti hyviä), tv-tason lastenhuoneeseen ja viimeinen ostos oli kenkäteline (2 kpl). Kenkätelineet olivat aika tyyriit, 39,95/kpl, mutta vaikuttavat kyllä tukevilta.