Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feikki crocs-saappaat

Vierailija
19.06.2010 |

Onko kellään tietoa mistä noita "crocs"saappaita saa?? Oon ostanu pari vuotta sitten lapselleni tarjoustalosta, mutta enää en löydä sieltä, motonetista tai hong kongistakaan.. Mistähän sellasia vois saada? vai oliko ne vaan parin kesän takanen juttu? Olis niin mainiot mökkikengät sellaset pitempivartiset..

KIITOS vaan avusta:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Oulun seudulla olen nähnyt Haukiputaan säästökuopassa tänä keväänä. Ei varmaan sinua auta, mutta ainakin niitä edelleen myydään. Tosi kätevät pojalla, kun eivät kastu kuten tavalliset kumpparit. Uudet sukat vaan jalkaan ja taas lätäkköön! Ostaisin vaikka aidotkin, kun nykyiset jää pieneksi, olisivat vähän taipuisammat, mutta niitä ei nyt myydä kai missään.

Vierailija
2/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisellä oli ainakin muutama viikko sitten niitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, toi oulu on vähän kaukana mulle.. mutta kiitoksia :) pääkaupunkiseudulta jos löytyis niin ois tosi jees!!

Vierailija
4/5 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoissa tai muissa marketeissa? Entä millaiset on käyttäjäkokemukset - kuluuko pohjat tosi nopeasti?

Vierailija
5/5 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös noita yrittänyt etsiä, edelliset feikkicrocs-saapppaat jäivät juuri tytölle pieneksi ja tarvittaisiin uudet, mutta ei löydy mistään. Kesällä niitä oli jollakin kirpparilla kauhea kasa eurolla pari ja minä idiootti en ostanut...

Ovat siis älyttömän hyvät, normikumppareihin tulee reikiä ties minne ja haisevat pahalta, nämä voi vain pestä ja kestävät kulutusta. Paljon on käytetty kahtena kesänä (tyttö piti niistä niin paljon että piti jo liian isoina...)

Aitoja crocs-saappaitahan saa netistäkin tilattua, mutta nuo feikit on nyt vähän hakusessa. Olisiko niissä kumisaappaissa onnistuttu jotenkin mallisuojausta tai materiaalia saatu patentoitua kun Crocshan ei alkuun ollut suojannut tuotteitaan oikein mitenkään ja siksi niitä peruscrocseja on joka paikassa myynnissä halpisversioina.

Mutta jos joku tietää Tampereen seudulta paikan, mistä löytyisi niin kertokaa toki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi