kadun...
kadun sitä päivää kun annoin lapseni isälle yhteishuoltajuuden!!nyt hän ja uusi naisensa käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen päätösvaltaansa!
lapsi ei halua enää edes nähdä isäänsä saatikka tämän uutta perhettä,kun äitipuoli puhuu äitistä pahoja juttuja ja isi lähtee välillä vähän juomaan,niin ettei seuraavana pvänä oo tietoakaan missä mennään
saa nähdä mitkä taistelut edessä,kun hankin yh:n takaisin ja evään tapaamisoikeudet!
jumalauta että vituttaa,mitä paskiaisia jotku tähän maahan kasvattavat!!
Kommentit (4)
etten pysty yksin mitään eväämään. sitä varten käydään lastenvalvojalla selvittämässä taas kymmenennen kerran tilannetta ja katsotaan miten ois mahdollisimman vähän.
raastupaan tässä varmaan muutenki jo joudetaan ku vuosia taisteltu tästä ilman oikeuden puuttumista.
olla reilu ja ajatella isän ja lasten parasta huoltajuudessa...silloin ukolle vielä kävi se että saisin yksinhuoltajuuden jos haluaisin,mut mä TYHMÄ sanoin että otetaan yhteishuoltjuus.Nyt sitten kun haluaisin yksinhuoltajuuden,koska isä ja hänen uusi muijansa ovat niin persereikä ihmisiä(lasten isä muuttui todella inhottavaksi tavatessaan nykyisen muijansa,edellisten kohdalla oli ihan normaali itsensä)niin ilmoitti vaan että hän haluaa että hänellä on oikeus vaikka kysyä lapsen opettajalta et miten lapsella menee koulussa.
Juu,muuten ihan hyvä,mut sillä ihmisellä ei ole viimiseen pariin vuoteen kiinnostanut lapset muuten ku ne "pakolliset" viikonloput jotka hänen "pitää" ottaa lapset...Kesälomaakin kun kysyin että ottaako lapsia silloin hänen luo pidemmäksi aikaa,tuli vastaus et ei taida jaksaa ottaa.EI TAIDA JAKSAA OTTAA....jumalauta mikä isä...nooh ilmoiitin hänelle ettei todellakaan tarvi jaksaa mitään lasten kans...heidän isäpuolensa on lapsille paljon tärkeämpi ku isä nykyään!!!!
Mä vaan ootan sitä hetkeä ku lasten isä huomaa et sen minkä kylvää,sen myös niittää....meinaan vaan että toi välinpitämättömyys lapsia kohtaan kostautuu viel sillä ettei lapset enää välitä omasta isästään :) ja sit mä nauran räkäisesti sille ukolle et sitä saa mitä tilaa :)))))
Niin ja meilläkin jo vanhin lapsi ilmoittaa ettei halua isällee...on mieluummin kotona,ja mullehan se passaa :)
olla reilu ja ajatella isän ja lasten parasta huoltajuudessa...silloin ukolle vielä kävi se että saisin yksinhuoltajuuden jos haluaisin,mut mä TYHMÄ sanoin että otetaan yhteishuoltjuus.Nyt sitten kun haluaisin yksinhuoltajuuden,koska isä ja hänen uusi muijansa ovat niin persereikä ihmisiä(lasten isä muuttui todella inhottavaksi tavatessaan nykyisen muijansa,edellisten kohdalla oli ihan normaali itsensä)niin ilmoitti vaan että hän haluaa että hänellä on oikeus vaikka kysyä lapsen opettajalta et miten lapsella menee koulussa.
Juu,muuten ihan hyvä,mut sillä ihmisellä ei ole viimiseen pariin vuoteen kiinnostanut lapset muuten ku ne "pakolliset" viikonloput jotka hänen "pitää" ottaa lapset...Kesälomaakin kun kysyin että ottaako lapsia silloin hänen luo pidemmäksi aikaa,tuli vastaus et ei taida jaksaa ottaa.EI TAIDA JAKSAA OTTAA....jumalauta mikä isä...nooh ilmoiitin hänelle ettei todellakaan tarvi jaksaa mitään lasten kans...heidän isäpuolensa on lapsille paljon tärkeämpi ku isä nykyään!!!!
Mä vaan ootan sitä hetkeä ku lasten isä huomaa et sen minkä kylvää,sen myös niittää....meinaan vaan että toi välinpitämättömyys lapsia kohtaan kostautuu viel sillä ettei lapset enää välitä omasta isästään :) ja sit mä nauran räkäisesti sille ukolle et sitä saa mitä tilaa :)))))
Niin ja meilläkin jo vanhin lapsi ilmoittaa ettei halua isällee...on mieluummin kotona,ja mullehan se passaa :)
meillä melkeen täsmälleen samanlailla!!siis sen uus muija haukkuu mua tasaisin väliajoin huonoksi äidiksi yms. vaikkei ole ikinä meillä käyny ja asutaan eri paikkakunnilla (eli ei tunne/tiedä mua kovin hyvin) ja sit tuli huutelemaan,että jos lapsi tulee vielä meille,niin sä alat maksamaan meille siitä rahaa!!sanoin vaan että eipä taida tulla enää..isi vaan vikisee jotain taka-alalla ja uskaltaa mua vaan päissään haukkua!en pidä koko poppooseen missään muissa asioissa yhteyttä,kun lapsen tapaamisasioissa ja jos on jälleen jääny elatukset maksamatta. ap
oikeudet haastaa sut raastupaan jos yksin rupeat järjestelemään asioita. Ja kehottaisin vähän rauhottumaan ennenkun otat yhteyttä lastenvalvontaan, tai menetät itsekin mahdollisuutesi.