Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatka edessä vauvan ollessa 7kk, ahdistaa...

Vierailija
19.06.2010 |

Meillä on kaksoset (2v 10kk) ja vauva on nyt 6kk ja hänen ollessaan 7kk minun pitäisi lähteä työmatkalle. Meillä on mies kotona lasten kanssa, koska on työtön ja minä palasin töihin kuukausi sitten.

Töihin paluuni on sujunut hyvin, vaikka kyllä sekin ensin ahdisti lähteä töihin. Vauva on sopeutunut hyvin ja minulle tämä on ollut paljon vaikeampaa.

Kuukauden päästä olisi edessä reilun viikon mittainen työmatka ja stressaan siitä jo valmiiksi. On ollut todella vaikea olla erossa pienestä muutama tunti ja nyt pitäisi olla monta päivää, huoh.

Oli pakko saada avautua jonnekin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen kuuluu äidin hoitoon, muuten kärsii kiintymyssuhde ja pahasti! Säästäkää nyt jo tulevaisuuden terapioihin, koska niitä ihan varmasti lapsenne tarvitsee!

Vierailija
2/4 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on silloin "jo" 10kk, mutta silti itken joka ilta ja pelkkiä työpäiviä. Työmatkoja en voisi kuvitellakaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tollanen ole elämää. Eikö pomosi todellakaan ymmärrä, jos pyydät olla lähettämättä sinua?

Vierailija
4/4 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti, että vauva on isänsä kanssa eikä vieraalla. Kun kotiudut niin vietät sitten paljon aikaa lasten kanssa. Jos ei ole jo käytössä niin kannattaa antaa vauvalle joku sinulta tuoksuva esim. yöpaita, meillä auttoi kun olin työmatkalla.

Minä olin n. 3kk sitten työmatkalla viikon ja meidän nuorin oli tuolloin 6kk. Tiedän todella hyvin tuon tunteen kun joutuu olemaan erossa pienestä pitkään. Meillä oli vauva ja tietysti myös isommat lapset isänsä kanssa työmatkani ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi