Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua ärsytttää ihan omituiset asiat?

Vierailija
19.06.2010 |

Kuten esikoistaan odottavien häsläys ja panikointi, vaikka itse olin ehkä samanlainen 10vuotta sitten (vaikka toivottavasti en ollut). Itselläni on jo useampi lapsi ja vähän aikaa sitten meillekin syntyi vauva, joten en kai kateellinenkaan ole?

Lisäksi ärsyttää, kun eräät sukulaiset koko ajan vi**uilee meidän automerkistä. Tai lähinnä mainostaa tai ainakin meitä koko ajan muistuttaa kyseisestä merkistä. Ihan hiton junttia mielestäni. Auto on ihan ok, mutta minusta auto on lähinnä paikasta a paikkaan b siirtymistä varten, eikä se tee ihmisestä audi- tai bemari- tai volvoMIESTÄ perkele!

Pitää varmaan mennä päiväunille, kun vähän kaikki taitaa ärsyttää!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisensa kanssa sähläävä sukulaisnainen, jonka lapsi huutaa 99% ajasta. Veikkaavat koliikkia, vatsavaivoja muutenkin jne. mutta minä veikkaan äidin hermostuneisuutta ja levottomuutta osasyyksi: kun vauva on nukahtamassa, äiti saa hepulit että "ei x ole ennenkään nukkunut tuossa asennossa, siirränpä vähäsen..." ja vauva häiriintyy = alkaa yliväsyneenä itkemään eikä nukahda moneen tuntiin. Tänään sain aamulla katsella tuota touhua ja sain purra huultani lujaa etten sanonut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi