Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus 174 cm, paino 66 kg, antakaa tulla!

Vierailija
19.06.2010 |

Rinnat C-kuppi, vyötärö 68 cm, lantio 102 cm, reisi 59 cm, pohje 34 cm.

Millainen mielikuva syntyy?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama pituus ja paino, mutta sulla on aika iso kontrasti vyötärön ja lantion suhteen. Eikö hyvä vyötärö/lantio-suhde ole 0,75-0,85? Sulla menee alle 0,7. Voisko sitä jotenkin "tasoittaa"?

Vierailija
2/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvat on noin tärkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen painoindeksiä 25 ja lantio on 101 cm. Oletko sä joku bodari?

Vierailija
4/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat sopivan naiselliselta. Älä ainakaan laihduta!

Vierailija
5/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali siis

Vierailija
6/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on vyötärönympärys, ihan utelaisuudesta?

2: Haluan kuulla muiden mielikuvia peilatakseni niitä omiin ajatuksiini. Ts. näkeekö sitä itse itseään "oikein".

Vierailija
7/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3

Vierailija
8/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en muista, oliko reisi 59 vai 60 cm, kun aamulla mittasin.

Vierailija
9/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mittani 171cm ja 76kg. BMI nippa nappa yli normaalin, mutta tunnen itseni todella läskiksi. Painoin ennen raskauksia juuri tuon 66kg ja se oli minulle hyvä paino. Olin mielestäni suht hoikka mutta naisellinen, en liian laiha.

Jostain pitäis sada vielä motivaatiota pudottaa nää ylimääräiset pois.

Vierailija
10/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lihonut raskauden aikana + jälkeen 85-kiloiseksi. Aloin sitten 5 kk synnytyksestä juosta ja laihduttaa, pudotin 18 kiloa seuraavan vuoden aikana.

Viime kesän jälkeen olen lihonut 5 kiloa ja pudotin ne nyt pois nopeasti. varmasti turhankin nopeasti. Ensin 2 vkoa Jutta-dieetillä (-3,5 kg), sitten vähän taukoa (+1 kg, varmaankin nesteitä tuli kroppaan) ja nyt vhh:lla -2,5 kg), liikun aika paljon (pl. tällä viikolla kevyempi liikuntaviikko).

Kysymys kumpusi juuri tuosta, että tunnen itseni normaaliksi ja jopa hoikaksi, mutta tuore kumppanini sanoi tykkäävänsä "kaposemmista". Mitä hittiä?!?! Oon pohdiskellut, että näenkö mä itseni ihan pieleen vai onko tuo mun takamus ja reidet sitten niin pahan näköisiä vai täh? Lisäksi mulla on taustalla erittäin huono itsetunto ulkonäöstäni, vasta viime vuosina olen alkanut ajatella (kuvitella?) olevani upea ja kaunis nainen. Nyt vähän hakusessa, että mitäs tässä ajattelis itsestään.

Ei tässä oikein katugallupiakaan viitsi pitää, että miltä mä susta näytän :-P

Vierailija
11/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset on parhaimpia, missä on ennen-jälkeen kuvia, esimerkkipäiviä ruokien suhteen, reseptejä, jumeja ja niistä selviämisiä sekä kohtuullisen samankokoinen kirjoittaja mitä itse on.

ap

Vierailija
12/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä pitää mainita ja se häntä häiritsee, niin mikä häntä estää etsimästä itselleen sellaista "kaposta" naista. Heitäkin on!

Minusta sinä olet just hyvä! Mittojen perusteella ottajia varmasti olisi, nimittäin sellaisia aikuisia miehiä, jotka eivät ala tervettä naista muokkaamaan malliksi.

Vierailija
13/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mittani 171cm ja 76kg. BMI nippa nappa yli normaalin, mutta tunnen itseni todella läskiksi. Painoin ennen raskauksia juuri tuon 66kg ja se oli minulle hyvä paino. Olin mielestäni suht hoikka mutta naisellinen, en liian laiha. Jostain pitäis sada vielä motivaatiota pudottaa nää ylimääräiset pois.

Itse olen 172 cm. ja 70 kg. Olen laihduttanut maaliskuusta 5 kg. ja kun silloin katsoin BMI: n olin hiukka ylipainoinen, nyt olen normaalipainoinen. Itse painoin ennen neljättä raskauttani 64-65kg. ja se on tavoite laskea painoni nytkin.

Vierailija
14/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tyttösen haluaa.

En tarkoita, etteikö "kaponen" olisi naisellinen, tähän vaan liittyy yksi minua 12 vuotta nuorempi tyttö.

Vierailija
15/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen lantio ja kapea vyötärö, mitä muuta sä haluat? Mulla sama vyötärö ja lantio 104 (olen 182cm). Hoikka, urheilullinen mieheni rakastaa mun lantiota ja kutsuu mua jatkuvasti Venukseksi:)

Vierailija
16/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä oikeasti riittää näin paljon sanottavaa jonkun tuntemattoman mitoista?

Vierailija
17/17 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapuoli 95 ja vatsa 75cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan