Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh huutiksen postimaksuvalittajat!!

Vierailija
19.06.2010 |

Mitä ihmettä niitä postimaksujen suuruutta MINULLE valittamaan? Ihan kuin MINÄ niille jotain voisin?

Kohteissani on aina myös noutomahdollisuus, en ymmärrä mitä nuo postimaksuvalittajat yrittävät, saada tuotteen halvemmalla?

Sitten on niitä jotka ostaisivat mutta koska postimaksut ovat suuremmat kuin tuote niin ei ole järkeä. Siis mitä??? Ei todellakaan juu ole pakko ostaa, ihan vapaaehtoista se on. Noutaa voi edelleen.

Veloitan aina pelkät postikulut, ne todelliset sellaiset, enkä maksata ostajalla paketointi ym. kuluja.

HUH!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen keittiövaaka teillä on käytössä? Paljonkohan ne maksavat? Missä halvimmat?

Vierailija
2/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ilmoita kohteessa postikulujen määrää. Muutenhan kukaan ei valittaisi postikuluista, kun ne on kerran ilmoituksessa mainittu.

Keittiövaakoja saa muuteen huutiksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laittaa, että kysy myyjältä.

On muuten ihan turha väittää, että jos pusero ei tule kirjeessä, niin ei osaa pakata. Posti ei välttämättä tuo perille sitä halpaa, mutta liian pulskaa kirjettä. Siitä joutuu maksamaan noutaessaan lisämaksun eli mieluummin jo alusta alkaen "liian kallis" toimitus kuin joutua postiin lunastamaan kirjettä.

Vierailija
4/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laittaa, että kysy myyjältä.

On muuten ihan turha väittää, että jos pusero ei tule kirjeessä, niin ei osaa pakata. Posti ei välttämättä tuo perille sitä halpaa, mutta liian pulskaa kirjettä. Siitä joutuu maksamaan noutaessaan lisämaksun eli mieluummin jo alusta alkaen "liian kallis" toimitus kuin joutua postiin lunastamaan kirjettä.

Vierailija
5/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti sitten ei :)

Tarkoitin heitä jotka valittavat huudon ollessa vielä auki että postimaksut ovat liikaa.

Ymmärrätkö? ;D

jotka eivät ilmoita kohteessa postikulujen määrää. Muutenhan kukaan ei valittaisi postikuluista, kun ne on kerran ilmoituksessa mainittu.

Keittiövaakoja saa muuteen huutiksesta.

Vierailija
6/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs myyjä ehdotteli mulle 8e postimaksuja kun ostin vauvalle pöksyt enkä todellakaan aio sellaisia maksuja maksaa. Olen huutiksesta ostanut 5v ajan kaikenlaista enkä vielä koskaan ole tuollaiseen maksuun törmännyt.

Vierailija
7/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyse ei minun kohdallani ole siitä, käyn välillä jopa postissa tarkistamassa postikulut jos en ole varma. Omistan myös keittiövaa'an joten aika tarkasti saan kotona arvioitua postimaksut.

Vierailija
8/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä todellisuudessa maksaa tuollaisten vauvanpöksyjen postitus kotimaassa? Max 3e?

Vierailija
9/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat varmaankin kirjeenä eli 1-1,60€. Mutta paksuudesta yleensä ottaa kiinni, eli jos ovat fleeceä tai jotain muuta paksua materiaalia, hinta voi nousta maksikirjeeksi eli 6,70€.

En ymmärrä minkälaiset pöksyt tulisivat 8€ postikuluilla.

Mutta sanoisin vielä että nämä ovat arvailuja, en tiedä ko. pöksyistä mitään ;)

Vierailija
10/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lasten vaatteissa taitetaan vyötärö, vaikka se kannattaa pitää suorana ja housuissa pinota sitten lahkeet kahdeksi pinoksi.

Toinen on se, että kirje saa olla 40 cm pitkä. Ihan helppo niihin on laittaa jatkopala toisesta samankokoisesta esim. käytetystä kirjekuoresta. Kannattaa muutenkin käyttää kirjekuoret useamman kerran esim. vero-, vakuutus- yms. postien kuoret.

Ja kolmas on se, että jos on ihan siinä 3 cm rajalla, niin ei kannata mennä postin tiskille vaan pudottaa merkkeineen suoraan keltaiseen laatikkoon. Enää itse en vie sinne tiskille mitään, jota ei tarvi (paketit ja maksikirjeet pitää viedä) ja takana on 600 kauppaa, yhdestäkään ei ole tullut lunastuskuluja. Olen ajatellut, että sellaiset varmaan joskus tulee, mutta sitten maksan ne kiltisti. Nyt olen kyllä jo niin kovasti hyötynyt tähän mennessä edullisin postikuluin ja ihan tyytyväisin asiakkain.

Ja neljäs on se, että ottaa kirjeestä ilmat pois. Se onnistuu pakkaamalla vaate muovipussiin ja sitten vasta kuoreen. muovipussissa pitää olla reikä, että ilmat tulee pois, ellei purista minigrip-pusseista ilmat pois. Sitten vaan istuu valmiin kirjeen päälle. Kummasti litistyvät.

Paksuuden määrittelyyn postista saa ilmaisen muovisapluunan, kun vaan pyytää.

Vierailija
11/11 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaisin sitten itse askarrella sellaisen...

Paksuuden määrittelyyn postista saa ilmaisen muovisapluunan, kun vaan pyytää.