Rukousvastaus tämäkin :)
Tänään hyvässä nosteessa oleva vanhahko mies tuli kertomaan minulle bussipysäkillä, miten aamulla oli tehnyt kamalasti mieli baariin, mutta ei ollut yhtään rahaa, joten oli sitten rukoillut Jumalalta apua ja kas, bussipysäkillä oli yhtäkkiä 50 euroa. Eli Jumala oli hänen tulkintansa mukaan vastannut hänen rukoukseensa ja sitähän olikin koko päivän sitten tehnyt. Kaikkeen se usko taipuu, voi hyvänen aika sentään.
Kommentit (8)
Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi!
että sen takia Jumala ei varmaan ole kerennyt antamaan meille yhtäkään lasta 5 vuodessa, kun on ollut niin kiireinen antamaan viisakymppisiä alkkareille ja etsimään kiireisten uranaisten kotiavaimia töihinlähtötilanteessa. (Mulle on yksi tällainen tullut kertomaan, kuinka hän rukoili, kun ei löytänyt avaimiaan ja sitten löysikin ne kun pyysi apua ylhäältä.
tuli uskoon ja eikä ollukkaan mikään pikkujuttu :D
saarnas ja saarnas minkä jaksoi!eipä muakaan enää kaverina pitänyt kun en innostunut uskosta.
näin sen päissään kaupungilla ja kysyin huvikseen,että mikäs se on "kallen" tilanne nykyään?
-jeesus ja jumala antaa mulle anteeks mitä vaan..hohhohhoijaa :D
Valitettavasti rukouksilla ei ole saatu aikaan rauhaa maailmaan ja kaikille ruokaa ja ihmisoikeuksia. Jumala kuulee valikoidusti rukouksia tai ei välitä niistä - tai sitten mitään jumalia ei vain ole olemassa.
vanhemmat rukoilevat lapsensa parantuvan mutta eipä parannu...
Valitettavasti rukouksilla ei ole saatu aikaan rauhaa maailmaan ja kaikille ruokaa ja ihmisoikeuksia. Jumala kuulee valikoidusti rukouksia tai ei välitä niistä - tai sitten mitään jumalia ei vain ole olemassa.
parantunut sairaus... jaa on liian vaikeaa???
että sen takia Jumala ei varmaan ole kerennyt antamaan meille yhtäkään lasta 5 vuodessa, kun on ollut niin kiireinen antamaan viisakymppisiä alkkareille ja etsimään kiireisten uranaisten kotiavaimia töihinlähtötilanteessa. (Mulle on yksi tällainen tullut kertomaan, kuinka hän rukoili, kun ei löytänyt avaimiaan ja sitten löysikin ne kun pyysi apua ylhäältä.
Minä olen rukoillut sairaan isäni puolesta, mutta eipä jumala kehdannut mitään tehdä asian eteen. Samoin anoppini kuoli vaikka miten rukoiltiin.
Ehkä tosiaan jumalalla on tärkeämpää muistutella niitä pankkikortin lukuja, näyttää missä avaimet ovat ja löydätyttää juopoille viisikymppisiä, että näihin muihin asioihin ei riitä aikaa.
itse en keksinyt mitään sanottavaa miehelle. Sanoin vain, että ai jaa.