Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko teinisi kanssa tänään apteekissa?

Vierailija
18.06.2010 |

Ja kysyit häneltä; "Voisistko pitää tätä koria hetken kun kaivan lompakkoni?" Tyttösi vastasi; "En, ku se painaa nii paljon." Korissa oli muutama rasvaputeli. Ja mitä sinä vastasit? OK! Siis,ok? Anna mun kaikki kestää... Tuskin koskaan tätä luet, mutta saatoitpahan itsesi aika naurun alaiseksi, alappas kasvattamaan sitä tyttöäsi, vai sanotko kaikkeen muuhunkin vaan ok?

Mitäs muut ootte mieltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät vaikka se teini kärsisi synnynnäisestä lihasheikkoudesta

Tuskin, kyllä pysy oma ihku laukku ihan mukavasti olalla..

ap

Vierailija
2/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lorvikatarri. Eiköhän äiti tiedä, jos hänen lapsellaan on sairaus, joka estää ostoskorin kantamisen... Minä näin vaatekaupassa seuraavan tilanteen: Myyjä (äiti) järjesteli vaaterekkeihin tavaroita, kun hänen teini-ikäinen tyttärensä kinui äidiltä rahaa. Siinä sitten tytär kovaanäääneen kuittasi äidilleen: Siks sä käyt töissä, että sä annat mulle rahaa! Ei sulla muuten oo mitään elämää!

Ja äiti jatkoi hyllyjen järjestämistä. Tosin "hieman" punaisena, kun asiakkaita kaupassa oli jonkin verran. Tuonkaan jälkeen ei tytär lähtenyt pois vaan jatkoi vaatteiden katselua ja niiden vertaamista toisen ketjun vaatteisiin kovaan ääneen. Näitä nuoria on nykyään valitettavan paljon. En yleistä, mutta surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapina on terve reaktio ja irtautumista vanhemmista. Toisaalta on ihan hyvä jos voi kapinoida pikkuasioissa, niin ei tarvitse suurissa ja vakavissa asioissa kapinoida...

Vierailija
4/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lorvikatarri. Eiköhän äiti tiedä, jos hänen lapsellaan on sairaus, joka estää ostoskorin kantamisen... Minä näin vaatekaupassa seuraavan tilanteen: Myyjä (äiti) järjesteli vaaterekkeihin tavaroita, kun hänen teini-ikäinen tyttärensä kinui äidiltä rahaa. Siinä sitten tytär kovaanäääneen kuittasi äidilleen: Siks sä käyt töissä, että sä annat mulle rahaa! Ei sulla muuten oo mitään elämää! Ja äiti jatkoi hyllyjen järjestämistä. Tosin "hieman" punaisena, kun asiakkaita kaupassa oli jonkin verran. Tuonkaan jälkeen ei tytär lähtenyt pois vaan jatkoi vaatteiden katselua ja niiden vertaamista toisen ketjun vaatteisiin kovaan ääneen. Näitä nuoria on nykyään valitettavan paljon. En yleistä, mutta surullista.

voisin kuvitella kuulevani lapseltani vitsin muodossa samanlaisen lohkaisun ;)

Vierailija
5/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäkösesti en kaiken kiireen keskellä edes keskittynyt lainkaan... Tyyliin, että tenavat käy kysymässä saako ne ottaa jätskiä ja mä hymähdän jotain joo:ksi tulkittavaa. Hetken kuluttua hermoan, että kuka on antanut luvan ottaa jätskiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi