Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon menossa huomenna toiselle puolelle Suomea treffeille, mutta..

Vierailija
18.06.2010 |

en ole oikein osannut sanoa, mitä tunnen tätä miestä kohtaan. Hän on mukava ja rauhallinen ja kiltti, mutta onko jotain muuta? Olen kerran aiemmin tavannut hänet ja kirjoitellut useamman kuukauden.

No tänään ihan ihmeen sattuman kautta tapasin erään toisen miehen ja sovimme tapaamisen sunnuntaille. Ihastuin vähän heti häneen.. :) Mutta en tiedä hänestä vielä mitään.

Olen ostanut junaliput huomisia treffejä varten jo aiemmin, joten ajattelin silti lähteä. En seurustele vielä kummankaan kanssa, mutta onko toimintani silti arveluttavaa? Annanko tälle ekalle miehelle (turhaa?) toivoa?

Kertokaahan sinkkuäidille, joka turhaan on miestä etsinyt pitkään, että mitä tässä nyt tulisi tehdä??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tunteesi on jo nyt epävarma. Ja tosiaankaan et pysty sanomaan kenestäkään puolituntemattomasta varmaksi onko hän oikeasti "mukava, rauhallinen ja kiltti". Itselleni on käynyt pari kertaa niin että aluksi tuollaiselta vaikuttanut mies onkin ollut väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen. Ihmisen oppii todella tuntemaan vasta pitkän ajan kuluttua! Ole varovaisempi. Vaikutat vähän naivilta.

Vierailija
2/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tuon toisen. Olethan jo jonkin aikaa ollut häneen yhteydessä. Kannattaa käydä tutustumassa, koska vasta silloinhan näkee, miten kemiat osuu kohdilleen. Et ole kummallekaan vielä tilivelvollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvität mitä tunnet. Muuten jää epävarmuus kalvamaan. Ja jos fiiliksiä ei oo kun kotia palaat, niin sitten tai vaikkapa muutenkin meet treffeille myös tämän uuden kanssa. Sun elämästä kyse, sä saat selvittää tuntees.

Vierailija
4/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kemiaa/kiinnostusta ei ole, niin jätä väliin. Tuskin ne ajatukset muuttuu toisella tapaamiskerralla.

myös tuon toisen. Olethan jo jonkin aikaa ollut häneen yhteydessä. Kannattaa käydä tutustumassa, koska vasta silloinhan näkee, miten kemiat osuu kohdilleen. Et ole kummallekaan vielä tilivelvollinen.

Vierailija
5/5 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin, että enhän mä tässä vielä ketään "petä", jos selvittelen tunteitani..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä