Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v 9kk osaa pistää kengät jalkaan(tarrakengät)

Vierailija
18.06.2010 |

oho,esikoinen pisti varmaan 3v ekan kerran itte,oikein. miten muilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt siis 1v 10kk vanha. Muutenkin pukenut ja riisunut itse itsensä puolen vuoden ajan. En kelpaa auttajaksi mihinkään.

Vierailija
2/8 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän vauvahan laittoi itelleen tossut jo synnärillä. Repikää siitä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osasi 1v7kk laittaa kengät, ei kyllä sulkenut tarroja. Toinen 1v8kk saa yhden kengän jalkaan, muttei toista :)

Vierailija
4/8 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta nyt 3,5-vuotiaana oppivat sen taidon ja siltikin tahtoo mennä se "lippa" ryttyyn.

Vierailija
5/8 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt siis 1v 10kk vanha. Muutenkin pukenut ja riisunut itse itsensä puolen vuoden ajan. En kelpaa auttajaksi mihinkään.

Minun kuopus (tyttö) on juuri tälläinen jästipää, että itse vetää sukkiksetkin jalkaan eikä todellakaan saa auttaa tai palaa pelihousut. Jäin miettimään, että onko tämä tytöille tyypillistä käytöstä vaiko vain "kuopuksille"? Esikoinen poika ja pitkään taisteltiin ennen kuin rupesi pukemaan omatoimisesti.

Vierailija
6/8 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukee itseänsä ja nukkeansa ikää on 18 kk, poika alkoi toimii itsenäisesti 2,5 veenä

Vierailija
7/8 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuopus (tyttö) on juuri tälläinen jästipää, että itse vetää sukkiksetkin jalkaan eikä todellakaan saa auttaa tai palaa pelihousut. Jäin miettimään, että onko tämä tytöille tyypillistä käytöstä vaiko vain "kuopuksille"? Esikoinen poika ja pitkään taisteltiin ennen kuin rupesi pukemaan omatoimisesti.

Ja esikoinen. Yhtään missään tosiaan ei saisi auttaa, kun on olevinaan niin isoa poikaa, "itte laittaa" vaan vastaus kaikkeen... :(

Vierailija
8/8 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esikoinen. Yhtään missään tosiaan ei saisi auttaa, kun on olevinaan niin isoa poikaa, "itte laittaa" vaan vastaus kaikkeen... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi