Gues merkki....
Oonko mä jotenkin tyhmä ja auttamatomasti ulkona muodista ja vanhanaikainen, kun jotenkin kyseinen merkki on minusta mieman "liikaa". Siis liikaa kaikkea. Mulle tulee siitä mieleen naiset itärajan takaa...
Ja voi ihan avoimesti avautua.
Kommentit (18)
Mutta toisaalta niillä on ihan kivoja hillitympiäkin vaatteita.
Ei niillä kaikki ole mitään hirveätä blingiä, löydän paljon kivoja juttuja niiltä. Etenkin Jenkeistä, siellä valikoimat on musta erilaiset. Ja ihan parhaiten istuvia farkkuja mun pepulle löytyy niiltä :)
Näyttää muovisilta Fiorella-kopioilta
Vaikka omalla teini-ikäisellä tyttärelle noita käsilaukkuja onkin.
Itse en ikinä ostaisi. Syystä, että musta Guess on niitä merkkejä, joita ostetaan siksi että se isolla oleva G tai Guess näkyy :-D. Yhdistän sen tiettyihin äkkirikastuneisiin - tai en edes äkkirikastuneisiin, kun eivät nuo ole kovin hintavia, vaan äkki-mulla-on-vähän-ylimääräistä-rahaa'tuneistuneisiin :)
Ja tätä en ikinä sanoisi ääneen. Edes sillä rakkaalle tyttärelleni, joka noita on (omilla rahoillaan) ostoskellut.
vähän samasta syystä - vaikka käyttäjäkunta onkin erityylistä :-)
Mistä kiva festarikäsilaukku, saa olla bling ja hauska, ei kallis eikä liian iso? Tulisi tällaiselle kypsemmälle naiselle :)
bling blingiä ja mauttomia äkkirikastuneiden juttuja.
t. kateellinen
Eräs tuttavani rakastaa Guessin laukkuja, mutta käyttää muutenkin paljon ja näyttäviä koruja ja joskus suorastaan kilisee kävellessään. Itse tykkään enemmän klassisemmasta ja yksinkertaisemmasta tyylistä.
HAHAHAHAHH
Vai että ihan halvoilta fiorella kopiolta :DD
Antakaa mun kaikki kestää.
Kumpikohan kopio kumpaa? Hmm,fiorella varmaan Guessiä!
Fiorella on sentään laadukas merkki hei !
ja liian bling bling, näyttävät halvoilta
mulla on guessin farkut, jotka on tosi hyvät, niissä merkki säädyllisen kokonen
en sanois tätä ääneen, mutta mä katon kanssa pitkään jos nään jollain guessin laukun tms. mäkin haluaisin, mutta kuka maksais!!??
Mulla on kahdeksan guess-laukkua,vyö,kolmet korkkarit,neljät farkut,ainakin kymmenen paitaa,viisi vyötä jne.
Kannattaa ostaa ! Kestävät kauan !
Mutta ikinä en raaski ostaa noin kallista laukkua.
vertaa esim. hermeksen tai chanelin kamoihin
en mä kyllä niitä enää aio ostaa, farkut ja yks laukku riittää
hyvistä laukuistani käytän eniten guessiä. tykkään vaan. Ja eihän se nyt niin kallis ole. Aluksi en meinannut ostaa ollenkaan, kun siinä oli jotenkin "muovinen" tuntu.
Mutta ostin kuitenkin ja hirveästi olen tykännyt. Sinne mahtuu kaikki kamat vaiposta, minihiuslakkaan, eikä näytä koskaan täyteen ahdetulta. on myös parin vuoden jälkeen aivan samalta kuin uutena, vaikka ollut jatkuvasti käytössä kaikissa olosuhteissa.
Ja siinä mielessä sitten komppaan sinua, että liian blig on minunkin mielestäni. Ei siis oikein minun juttu, vaikka "leuhkoista" jutuista pidänkin.