Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä Rossossa tms. ketjuravintolassa maukasta ruokaa?

Vierailija
18.06.2010 |

kävin Marttiinassa eile ja voi että oli taas mautonta ruokaa. Saman olen kokenut monta kertaa Rossossa. Kastikkeet on kuin jostain knorr pussista, vähän pippuria heitetty joukkoon.

Pitsat varsinkin on ihan roskaa, 100 kertaa parempia saa halvoista kebab-paikoista.

harmi kun täällä ei ole mitään kunnon ravintolaa, josta saisi hyvää ruokaa... Onko sinun paikkakunnallasi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Amarillossa on aivan taivaallisen hyvää ruokaa. Samoin Chico'sissa.

Vierailija
2/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Amarillo ja Chico's on huonoja. Etenkin Chico's on mennyt ihan surkeaksi, yöök.

Rossossa on ok pizzat.

: )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossossa! On ihania ruokia ja maukkaita myös.

Toki joskus gourmeempaa, mutta perusarki-illallisiin rosso on mainio. Samaa tasoa kuin provencale jne.

Vierailija
4/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rossossa on hyviä esim. ne rukiiset pizzat. Pastaa en siellä söisi.

Vierailija
5/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu minusta aivan kokista.

Olen saanut Rossossa herkullistakin ruokaa, mutta nyt kotikaupunkini Rossossa on vähän aikaa sitten vaihtunut kokki, joka paistaa kaiken ihan kuivaksi ja ruoka on pahaa. Tai ehkä tuo on liian voimakas ilmaus. Sanotaan pikemminkin niin, ettei minun tee mieli maksaa ruoasta silloin kun esimerkiksi oma miehenikin tekisi parempaa. Silloin harmittaa että on tullut lähdettyä ulos syömään, kun olisi ihan hyvin voinut syödä kotona, paremmin vaan ja halvemmalla.

Vierailija
6/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis ketjuravintolasta yleensä. Nyt ei yhtäkkiä tule mieleen semmoista ketjuravintolaa, jonka ruokaa tekis mieli..

Vierailija
7/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa. Ei missään nimessä hintansa vertaista. Martinassa olen saanut hyviä ruokia, tosin näitä on lähistöllä vähemmän.

Vierailija
8/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät varsinaisesti huonojakaan.

Ruoka on ihan ok ja syötävää, mutta ei mitään suurta herkkua. Suurin syy miksi emme pahemmin käy ketjuravintoloissa on se, että niiden hinnat ovat laatuun nähden korkeat.

(+eivät ole mitenkän superviihtyisiä sisutukseltaan, eli siitäkään ei kannata "lisähintaa" maksaa)

Jos vaikka Rosson listaa katsoo, niin tiedän heti monta paikkaa joissa saa niin pitsaa kun pihviä edullisemmin/samaan hintaan, mutta ruoka on paljon parempaa. Miksi menisin siis ketjupaikkaan, kun samaan rahaan/edullisemmin saan paljon parempaa ruokaa?

Vierailija
9/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut syötyä liikaa sen tyylistä ruokaa parikymppisenä. Aika aikansa jne.

Vierailija
10/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee Rossossa käytyä, useimmiten olen syönyt pizzaa, joskus myös salaattia. Salaatit ovat olleet oikein hyviä.

Chicos on mennyt huonompaan suuntaan jokaisen uudistetun ruokalistan myötä, salaatteja sielläkin enimmäkseen tulee syötyä nykyisin.

Onneksi asutaan Espoossa, joten hyviäkin ravintoloita löytyy. Mm. Classic pizza on ihan kiva paikka poiketa ostosten lomassa. Onneksi on vielä muutama sellainenkin ravintola, joissa kannattaa käydä oikein erikseen syömässä.

Kebab-paikkojen ruoat ovat halpoja ihan syystä, halvinta laatua kaikki lihat ja sen kyllä huomaa, jos on makuaisti tallella. Niiden pizzoja en syö kuin hätätilassa, kun mikään muu paikka ei ole auki.

Vierailija
11/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Classic pizza tuossa mainittiin. Se on kyllä ihan yksi parhaista pizzerioista Suomessa. Ja kesällä erityisesti Hangossa on ihan mahtava ravintola!

Vierailija
12/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parilta viimeisimmältä listalta en ole löytänyt maukkaita vaihtoehtoja muutamaa pitsaa lukuunottamatta. Mielestäni Rosso yms. ketjuravintolat ovat ihan kivoja ja helppoja paikkoja, jonne voi pistäytyä koko perheen kanssa lauantaiostosten lomassa. Tunnen kyllä muutamia ruokasnobbailijoita, jotka kiertävät ketjuravintolat kaukaa, mutta me paremmalla itsetunnolla varustetut voimme kyllä niissäkin aika ajoin syödä.

Vierailija
13/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chico's on ihan hyvä. Vähän ylihintaisia laatuun nähden ovat molemmat.

Vierailija
14/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus Rossossa olen syönyt ihanaa kylmäsavulohipastaa, sitä ei ikäväkyllä ole enää listalla.

Lasten kanssa Rosso on kiva paikka, siksi siellä tulee joskus aina käytyä. Laatu ja hinta vaan ei aina kohtaa...

ap

Vierailija
15/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat minusta samaa tasoa kuin esim. yliopistojen ruokaloissa. Kyllähän sitä nälkäänsä syö, mutta ei niistä sen kummempia elämuksiä saa. Karttelemme tuollaisia pikaravintoloita, Helsingissä on onneksi valinnanvaraa :)

Vierailija
16/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen sinne erehtynyt ja hirveetä rasvamössöä eikä juuri mitään kasviksia. Ei ravintolaruuan mitään laihdutusruokaa tarvitse olla, mutta minusta hyvään ateriaan kuuluu esim. hyviä kasviksia lisukkeena, siis muutakin kuin 2 kuoliaaksikeitettyä babyporkkanaa ja kolme kurkkuviipaletta...

Vierailija
17/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ketjuravintolat ovat tasalaatuisen "tyydyttäviä. Jos joku näitä hyviksi ravintoloiksi väittää, niin ei ole hyvässä ravintolassa käynytkään. Ja EN tietenkään tarkoita, että ketjuravintoloita pitäisi verrata mihinkään gourmet-paikkoihin, vaan ihan saman hintaluokan esim. italialaisiin. Toki nämä ketjupaikat ovat parempia kuin huonoimmat yksityiset ravintolat.

ISO ongelma on, että etenkin pienemmillä paikkakunnilla tarjonta on varsin ketjuravintolavoittoista. Tai ainakin ulkopaikkakuntalaisen on vaikea löytää näitä hyviä ei-ketjuravintoloita.

Sen sijaan omalla seudullani, jonka ravintolat tunnen, siis pk-seudulla, EN keksi yhtää syytä, miksi menisin yhteenkään näistä mainituista ketjuravintoloista.

Vierailija
18/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki vaikuttaa tietysti aina, mutta itse tykkään esim. Chicosissa hampurilaisista todella paljon, mutta muihin annoksiin olen ollut pettynyt. Joten Chicosissa käydään silloin kun tekee mieli burgeria, ja jos tekee mieli jotain muuta niin sitten syödään muualla.

Rosso on minulle pizzapaikka, eli siellä tiedän saavani hyvää pizzaa mutta jos haluan syödä vaikkapa pihvin niin sitten mennään muualle..

Vierailija
19/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä kokki, on myös ruoka hyvää.

Meidän kaupungin Amarillo esim. on aika huono, jossain toisessa kaupungissa sama listaruoka on paljon parempaa. V

Vierailija
20/21 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Classic pizza tuossa mainittiin. Se on kyllä ihan yksi parhaista pizzerioista Suomessa. Ja kesällä erityisesti Hangossa on ihan mahtava ravintola!

Olen pari kertaa käynyt, ja molemmilla kerroilla pizza oli kylmää jo pöytään tuotaessa ja pohja palanut kivikovaksi. Muutenkin aika mauttomia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi