Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauan voisi mennä, että huomaisit jos lapsesi olisi varastettu?

Vierailija
18.06.2010 |

Vaikka päiväunilta pihalta tai ulkoota leikkimästä? Toisin sanoen kauan olet vahtimatta lasta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu päiväunet sisällä ja ulkona ei voi olla hetkeäkään vahtimatta, joten ei niitä kukaan varasta :)

Vierailija
2/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kohta tokaluokkalaisen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku yllä sanoo soittavansa 8-vuotiaalle kerran tunnissa. Ihanko totta?

"mitä teet?"

"leikin legoilla kaverin luona"

"mitä teet nyt?"

"leikin legoilla kaverin luona"

"mitä nyt teet?

"leikin legoilla...."

Huoh.

Vierailija
4/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme siis maan tasalla ja pojalla lupa leikkiä tuossa meidän oman minipihan takana olevalla alueella jossa hiekkalaatikko ja keinut. Ehkä 10 min välein tarkistan tilanteen eli sen verran.

Poika rauhallinen eikä ole koskaan osoittanut taipumuksia mihinkään karkailuun tms. Tietenkään en voi mennä 100 % takuuseen lapsesta, mutta itse olin sain

Vierailija
5/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 1vuotias lapsi.

Jos joku pääsisi asuntoomme (3kerros) jotenkin ikkunasta tai ovesta niin etten sitä huomaisi(ei mahdollista mutta oletetaan jos) silloin kun lapsi on mennyt nukkumaan (19-20) niin vasta aamulla sen huomaisin kun ei mitään kuulu tai menen herättämään (9-10)

Vierailija
6/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvinkin pari-kolme tuntia voisi mennä, kun ovat ulkona keskenään tai kavereittensa kanssa... Puhelimet on kyllä mukana ja tarkat reviirin rajat, mutta en mä niitä koko ajan vahdi.

Vierailija
7/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veisi vauvan tai taaperon, huomaisin uskoakseni minuuteissa. Jos veisi jonkun koululaisista, jotka saavat leikkiä ulkona tai mennä kavereille, niin menisi useampi tunti.

Vierailija
8/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän harvemmin leikkii legoilla paria tuntia. Yleensä se menee suunnilleen näin:

moi, missä oot? -puistossa.

moi, missä oot? -X:n pihassa.

moi, missä oot? -X:llä.

Että kyllä joo, mua kiinnostaa tietää. Mikähän siinä sinusta on niin "huoh..."?

Enää kun ei mene kavereille niin, että olisi kaverin vanhempien kanssa sovittu "saako teille tulla leikkimään?"tyylillä kuten vielä eskarissa.

Vierailija
9/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen nsitten ole just silloin vessassa...

Vierailija
10/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias on vain minuutteja ilman aikuisen valvontaa. Ei tietenkään aina minun valvonnassani.

Vierailija
11/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan näen kokoajan ikkunast, eli max.5min voi olla, etten näe kun olen esim. vessassa.

Vierailija
12/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen siis rattaat koko ajan olohuoneesta ja keittiöstä. Takapihalta myös kuuluu oikeastaa kaikki äänet sisälle. Vessa käynnin aikana tuo varastaminen olisi oikeastaan mahdollista, mutta tuskin silloinkaan kukaan uskaltaa napata lasta, koska meillä leikkii oma 6v ja naapurit lapset melkein koko ajan meidän pihalla tai naapurin pihalla.

6v leikkii naapurinlasten kanssa pihalla, yksin siellä ei juuri viihdy, joten en usko että häntäkään kukaan pääsee nappaamaan.

lasten äänet kuuluu tänne sisälle asti, ja välillä käyn vilkaisemassa, jos ovat menneet naapurin pihalle. Muualle lapsella ei ole lupa mennä, eikä koskaan ole minnekkään lähtenytkään.

Vierailija
13/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palauttaisivat tuon raivoteinin takaisin, eihän sitä kukaan kestäisi muutamaa tuntia enempää.

Vierailija
14/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saisi jollain ihmekonstilla ikkunan auki ja veisi lapsen joko päikkäreiltä tai iltaunilta niin kyllä siinä tunteja menisi. Lapsi nukkuu omassa huoneessaan suljetun oven takana päikkärit noin 1,5-2,5h joten varmaan vajaan 3 tunnin kohdalla menisin ihmettelemään onko kaikki kunnossa.

Illalla (viikonloppuna) saattaisi mennä nelisenkin tuntia ennen kuin huomattaisiin koska lapsi menee nukkumaan klo 19:30 ja me 23:30 maissa.

Vierailija
15/15 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palauttaisivat tuon raivoteinin takaisin, eihän sitä kukaan kestäisi muutamaa tuntia enempää.