Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 7+6 ja punertavaa vuotoa pyyhkiessä, onko tämä nyt tässä?

Vierailija
17.06.2010 |

Kauan on tätä kolmatta raskautta odotettu, ja nyt olen ihan paniikissa, että nytkö tämä raskaus menee kesken. Tänään just oli eka neuvola, sain lähetteen ultraan ja kaikki piti olla ok.

Äitipolillahan ei näin varhaisilla viikoilla minua tutkita, jos joudun tästä lääkäriin, terv.keskuksen kauttako menen vai mihin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi rusehtava vuoto rv8 ja kesti viikon verran. Tämän jälkeen oli viikon tauko ja alkoi 2vkon kestävä vuoto joka oli punertavaa. Jopa siteestä meni läpi kun yhtäkkiä humpsahti housuun kauhea määrä verta, monet kerrat.

Säikähdin ja soittelin neuvolaan josta varasivat ajan minulle ultraan.

Ultrassa ei tiedetty vuodon syytä ja sikiö voi tuolloin hyvin. Sain vastaukseksi että voi olla ns. "valemenkat". Joillakinhan kestää kuukautiset normaalisti koko raskauden ajan eli ei välttämättä vaarallista.

Nyt tuossa vieressä on 4,5kk ihana terve poika :)

Ymmärrän tosin että sinua pelottaa joten kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan ja pyytää varaamaan ylimääräinen ultra aika.

Vierailija
2/3 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoilla viikoilla. varasin ajan yksityiselle lääkärille (Graviditas Manskulla). kaikki oli kuitenkin ok, tiputtelu loppui ja terve lapsi syntyi. mene tarkistuttamaan niin pian kuin vain saat ajan, niin saat itsellesi mielenrauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on kyllä äitipolilla ultrattu esim. rv5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi