Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua sitten ärsyttää, kun mies kattaa lapselle aina pelkästään haarukan, ei veistä

Vierailija
17.06.2010 |

siis silloin kun mies laittaa ruokaa ja kattaa pöydän. Mies ei ole mistään erityisen sivistyneestä kodista kotoisin, mutta olen sanonut asiasta noin ziljoona kertaa, mutta oppi ei mene perille. Mies vain ajattelee, että ruuan saa suuhunsa haarukallakin ja loput voi nuolla kielellä. niin hän itse tekee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä sain ukolleni viestin perille. Oppi itsekin sitten käyttämään kun kaikille laitoin ja sanoin että näin kuuluu opettaa, piste.

Vierailija
2/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä sain ukolleni viestin perille. Oppi itsekin sitten käyttämään kun kaikille laitoin ja sanoin että näin kuuluu opettaa, piste.

ei mene millään perille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katetaan kyllä pöytä joka päivä nätisti ja samalla tavalla jokaiselle perheenjäsenelle. Miten ne lapset muuten oppii syömään sivistyneesti?

Vierailija
4/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet sitten juntin itsellesi valinnut Meillä katetaan kyllä pöytä joka päivä nätisti ja samalla tavalla jokaiselle perheenjäsenelle. Miten ne lapset muuten oppii syömään sivistyneesti?

maatalon pojan. Muutakaan en saanut niin oli pakko huolia tuommoinen... On siinä hyviäkin puolia rutkasti, mutta pöytätavat eivät ole mitään kuninkaallisia. Siitä lapsen oppimisesta minäkin olen huolissani. Siksi minä tuosta veitsiasiasta meuhkaankin.

Vierailija
5/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo vaikeaa, jollei siitä tee vaikeaa.

Vierailija
6/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nainen, mutta enpä silti viitsi itsekään kotioloissa yleensä käyttää kuin haarukkaa, ellei ruoka ole sellaista, jota on pakko leikata.

Lapsi on sitten koulussa oppinut tuon veitsen käytön. Hän siitä meille vanhemmille aina muistuttaa.

Vierailija
7/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nainen, mutta enpä silti viitsi itsekään kotioloissa yleensä käyttää kuin haarukkaa, ellei ruoka ole sellaista, jota on pakko leikata.

Lapsi on sitten koulussa oppinut tuon veitsen käytön. Hän siitä meille vanhemmille aina muistuttaa.

vaikka söisin ihan yksinäni. Ainoa ruoka mitä syödään vain haarukalla on leivos.

Vierailija
8/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään käytä kotioloissa veistä kuin pakon edessä. Ihan turhaa tiskiä tulee...

Vierailija
9/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katetaan kaikille muille haarukka ja veitsi, mutta nuorimmalla pelkkä haarukka. Hän on juuri kaksi vuotta täyttänyt. Hän vaatii tuon haarukan, ei kelpaa lusikka enää. Kerran olisi syönyt pyyronkin haarukalla :) suostui sentään kuitenkin lusikkaan.

Vierailija
10/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassakin on lupa syödä pelkällä haarukalla annokset mihin ei veistä tarvita.

Voi voi teidän kanssanne...

Vierailija
11/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ansaitset ehdottomasti sivistyneemmän miehen!

Vierailija
12/12 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nainen, mutta enpä silti viitsi itsekään kotioloissa yleensä käyttää kuin haarukkaa, ellei ruoka ole sellaista, jota on pakko leikata. Lapsi on sitten koulussa oppinut tuon veitsen käytön. Hän siitä meille vanhemmille aina muistuttaa.

vaikka söisin ihan yksinäni. Ainoa ruoka mitä syödään vain haarukalla on leivos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi