Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottavat aikuiset ovat muuten juntteja

Vierailija
17.06.2010 |

Sen huomasin kun 4 viikkoa kärräsin poikaani pyörätuolissa. Melkein vois kuivtella ettei heille ole opetettu mitään tapoja kun moni mummelikin jäi möllöttämään perään ihan kuin eivät olisi koskaan pyörätuolia nähneet. Poika 5v koko tuon töllötyksen kiusallisena kun muutenkin murtunut jalka harmitti...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuijottaa tietysti ja kyselee, mutta aikuinen ihminen ilman lasta, jolle asia pitää selittää ja silti tuijottaa, on juntti.

Vierailija
2/3 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on hoidettu rintasyöpä 7 v sitten. Vasen rintani on noin 1/3 oikeasta ja nänni sojottaa kainaloon. Ei haittaa mua, en ole menossa korjausleikkaukseenkaan. Mutta kylläpä naiset uimahallin suihkutiloissa tuijottaa, mua jotenkin jo naurattaa niiden ilmeet.

Yhden kerran piloillani säikäytin yhden törkeästi tuijottavan nuoren naisen, käännyin naisen puoleen ja sanoin kovalla äänellä: "Böö". Lähtipä siitä livohkaan tuijottamasta.

Toisekseen ottaa uimahalleissa päähän naiset, jotka huomauttelevat mulle, että uimapuku pois - ajattelematta, että mulla on lupa sitä käyttää. Uimapuvussa on syöpäpotilaille tarkoitettu lupamerkki. Mutta tuskinpa nämä naiset siitä merkistä mitään tietävät. Tuijottakoot mun puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuijottaja. Jotenkin minua kiehtoo ihmisten yksityiskohdat. En useinkaan huomaa tuijottavani, mutta sitten vaan havahdun tajuamaan, että tiedän kanssaihmisistäni sellaisia pikkuyksityiskohtia, joita ei ole voinut saada selville kuin intensiivisellä tuijotuksella. En sitä mitenkään pahalla tee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi