Kuinka saada sperma pysymään sisällä?
Siinä siis omituinen kysymykseni, jota olen joutunut pohtimaan viimeaikoina poikaystäväni kanssa lopetettuani kondomin käyton.. Eli osaako kukaan neuvoa mitään hyviä keinoja tämän välttämiseksi?
Tai kertoa onko se kuin normaalia? Lapsen hankkiminen olisi tavoitteena, mutta turhauttaa ajatella, että se saattaa olla aika vaikeaa tällaisessa tilanteessa..
Kommentit (8)
Siinä siis omituinen kysymykseni, jota olen joutunut pohtimaan viimeaikoina poikaystäväni kanssa lopetettuani kondomin käyton.. Eli osaako kukaan neuvoa mitään hyviä keinoja tämän välttämiseksi?
Mitä siis haluat välttää? Sperman valumista ulos?
Kuule, jos raskaus on se tavoite, niin kyllä sinne aina tarpeeksi jää niitä häntävesselitä. Painovoima on ilmiö, joka vetää kappaleita maata kohti ja ei se sperma mikään poikkeus ole.
Jos olette terveitä, tuosta ei tarvitse siis huolehtia. Jos taas kunnollisia simppoja on vähän, voi olla avuksi makailla selällään jalat ylhäällä hetki seksin jälkeen.
Siinäpä se.
Sitten spermat tulee hetken kuluttua suun kautta ulos!
kohdunsuulle. Kyllä ne tarvittavat siittiöt pysyy siellä kosteassa kiinni. Siittiöitä on miljoonia yhdessä satsissa, ei koko satsia tarvi sisällä pitää.
Tai kertoa onko se kuin normaalia? Lapsen hankkiminen olisi tavoitteena, mutta turhauttaa ajatella, että se saattaa olla aika vaikeaa tällaisessa tilanteessa..
Turhaa te hätäilette, ei homot saa lapsia.
M34
Turhaa te hätäilette, ei homot saa lapsia.M34
Kyllä vain saa, unohdit ProRectum raskauden!
Ei sperma imeydy sinun elimistöön, vai mitä kuvittelit. Jos haluat varmistaa raskautumisen, voit yhdynnän jälkeen maata tyynyt ppun alla n. ½tuntia ja tämän jälkeen valutella lastin ulos. Riittää raskautumiseen.
Sen on siis tarkoituskin valua ulos!