Mistä näitä vanhempia oikein sikiää?
ei meidän Nicopetteri...
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1144757/is-salkkari-t…
Kommentit (15)
ihmettelin, pojat kuitenkin oli ollut pahanteossa, heitelleet ihmisiä kivillä, ja tosiaan tuo, että lähdetään sitten karkuun. Ja vanhemmat syyttää kiinniottajaa pahoinpitelystä.
Ei sillä kurilla niin väliä, mutta kun edes käytöstapoja opettaisivat.
vai onko retuuttanut oikeasti, vääntänyt tahallaan kättä tms. Näihin uutisiin kannattaa suhtautua varauksella kun ei ole itse ollut näkemässä (sana sanaa vastaan)anna viranomaisten tutkia asia.
Ja yksi tyttö oli saanut kiven selkäänsä, tämän jälkeen lähdetty juoksemaan karkuun. JA TÄHÄN EIVÄT VANHEMMAT PUUTTUNEET LAINKAAN!
munkin isäni aina väitti että otti vaan kiinni mutta oikeasti töni nurin ja läpsi (itse näin). Kivien heittely on törkeää mutta ei se oikeuta mihin tahansa...ehkä vanhemmat ovat nähneet jotain sellaista mitä sä et?
VALKEAKOSKELTA!!! sieltä rikkipäiden valtakunnasta, mansikkapaikasta!!!
ja ikävä kyllä tällästä menoa sielä on enemmänkin esiteinien keskuudessa!!
onneks näyttelijä uskaltautui komentamaan noita lapsia!!
kyllä sitä aikuistenkin keskuudesta löytyy ihmisiä jotka harrastavat ylilyöntejä.
ettei ne pojat tajua olleensa itse syyllisiä. Nyt he ovat 'uhreja' ja 'syyttömiä'.
Säikähti, kun Aaro-Eero koski heidän kullannuppuunsa. Sehän on vaarallinen psykopaatti.
kyllä sitä aikuistenkin keskuudesta löytyy ihmisiä jotka harrastavat ylilyöntejä.
nyt tässäkin tapauksessa uskoa, anteeksi, kusipäistä kakaraa, jonka vanhemmat eivät missään vaiheessa kyseenalaista jälkikasvunsa tekemisiä?
Ne kaikki kolme juoksi karkuun...
omassa 70-80 lukujen lapsuudessa oli tavallista että "naapurin setä" palautti lapset maan pinnalla jos riehuivat tai olivat tuhmia. Kukaan ei valittanut.
Näin ainakin meillä itä-Helsingissä toimittiin, eiköhän samankaltaista ollut muuallakin.
vanhemmat olivat paikalla ja sä et!
pitänyt nämä vanhempien vanhemmat tavata. Kasvatus mennyt jo siellä sitten aika hakoteille.
Ja sitten ihmetellään kun nuoret ei usko mitään kun tottuvat jo lapsesta siihen että jos joku heitä toruu niin vanhemmat eivät sitä hyväksy.
Seikkailupuistossa vierailee paljon perheitä muiltakin paikkakunnilta!!!
t. "rikkipää" joka ei hyväksy kivittämistä ja kieltää moisen käytöksen lapsiltaan.
vai onko retuuttanut oikeasti, vääntänyt tahallaan kättä tms. Näihin uutisiin kannattaa suhtautua varauksella kun ei ole itse ollut näkemässä (sana sanaa vastaan)anna viranomaisten tutkia asia.