Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muillekin kutkuttava tunne kun joku toinen siivoaa ympärillä?

Vierailija
17.06.2010 |

Kun siivooja häärii työpaikalla, luutuaa lattioita hitain vedoin ja pyyhkii pöytäpintoja rauhallisesti edeten, minulle tulee selittämättömällä tavalla hyvä olo, kutkuttaa vatsanpohjassa. Onko kellään samanlaista kokemusta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tekee jotenkin tyytyväisen olon, kun ite tekee mukavaa istumatyötä omassa toimistohuoneessa, ni kun siihen tulee siivooja siivoamaan MUN JÄLKIÄ. Kotona tilanne on niin toisenlainen.. Sitä ajattelee töissä ollessa että on hyvä, kun on tullut kouluttauduttua hyvin, ni ei tartte siivoilla työkseen toisten sotkuja. Ei voi mitään, mutta niin mä ajattelen!

Vierailija
2/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siivooja häärii työpaikalla, luutuaa lattioita hitain vedoin ja pyyhkii pöytäpintoja rauhallisesti edeten, minulle tulee selittämättömällä tavalla hyvä olo, kutkuttaa vatsanpohjassa. Onko kellään samanlaista kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tod. kutkuta!

Yleensä siirryn omalta paikalta hetkeksi pois ja annan siivojan rauhassa putsata paikat.

Vierailija
4/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hukkuisin roskiin ja paskaan etkä näkisi läpi ikkunoista. Ole vaan tyytyväinen että joku viitsii vielä sinun jälkiäsi siivota.

t.siivooja

mullekin tekee jotenkin tyytyväisen olon, kun ite tekee mukavaa istumatyötä omassa toimistohuoneessa, ni kun siihen tulee siivooja siivoamaan MUN JÄLKIÄ. Kotona tilanne on niin toisenlainen.. Sitä ajattelee töissä ollessa että on hyvä, kun on tullut kouluttauduttua hyvin, ni ei tartte siivoilla työkseen toisten sotkuja. Ei voi mitään, mutta niin mä ajattelen!

Vierailija
5/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä lapsesta asti tullut sellainen rauhallinen ja turvallinen olo, kun joku huolehtii minusta ja ympäristöstäni siivoamalla. Varsinkin sellainen rauhallinen siivoaminen on ihanaa.

Kiva kuulla, etten ole ainoa. :)

Vierailija
6/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan vaan alkukantainen tunne siitä, että kaikki on hyvin ja järjestyksessä.

Tunnen tosi sivistyneitä ja ihania siivoojia.

Mulle on kyllä lapsesta asti tullut sellainen rauhallinen ja turvallinen olo, kun joku huolehtii minusta ja ympäristöstäni siivoamalla. Varsinkin sellainen rauhallinen siivoaminen on ihanaa.

Kiva kuulla, etten ole ainoa. :)

Vierailija
7/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hukkuisin roskiin ja paskaan etkä näkisi läpi ikkunoista. Ole vaan tyytyväinen että joku viitsii vielä sinun jälkiäsi siivota. t.siivooja

No enhän mä sanonut ettenkö arvostaisi sitä, mitä siivoojat tekee? Tottakai ymmärrän, että siivoojia tarvitaan. Tarkoitin vain, että tulee hyvä mieli siitä, että kerrankin joku toinen tekee jotain MINULLE.

Vierailija
8/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kun siivooja tulee työpisteelleni, mutta en minä siitä mitään kiksejä saa.

Onkohan ap:llä heikko itsetunto :/

Vierailija
9/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mullekin tekee jotenkin tyytyväisen olon, kun ite tekee mukavaa istumatyötä omassa toimistohuoneessa, ni kun siihen tulee siivooja siivoamaan MUN JÄLKIÄ. Kotona tilanne on niin toisenlainen.. Sitä ajattelee töissä ollessa että on hyvä, kun on tullut kouluttauduttua hyvin, ni ei tartte siivoilla työkseen toisten sotkuja. Ei voi mitään, mutta niin mä ajattelen!

jotka siivoavat. Eivät ole syntyperäisiä suomalaisia ja ala on sellainen, ettei täällä Suomessa saa töitä, eivät siis mitään kännykkä- insinöörejä. Ja joitakin yliopisto-opiskelijoita tiedän käyvän siivoamassa opintojen ohella.

Vierailija
10/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulis tunne että pitäis auttaa.Synnärillä maatessanikin vähän "hävetti"makoilla vaan kun toinen siivoaa vieressä:DKait mä oon vähän pöljä:DD

Vierailija
11/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutettuja siivoojia nyt on varmaan aikas harvassa kuitenkin:D

Vierailija
12/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle todella tule mitään kiksejä jos joku tekee työtänsä mun lähettyvillä.

Vierailija
13/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulis tunne että pitäis auttaa.Synnärillä maatessanikin vähän "hävetti"makoilla vaan kun toinen siivoaa vieressä:DKait mä oon vähän pöljä:DD

MUTTA samalla ajattelen kyllä, että itse oon nähnyt hirveästi vaivaa, että oon tähän asemaan päässyt ja ansaitsen jo saada jotain palvelua. Kuulostaa ehkä ylpeältä, mutta en mäkään syntynyt hopealusikka suussa vaan olen tehnyt vuosikaudet hirveät määrät työtä.

Vierailija
14/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla SUHDE sun henk.kohtaiseen toimistosiivoojaan...onko se thaimaalainen pienikokoinen mies...

Vierailija
15/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta samasta asiasta vaan esim. jos joku vaikka piirtää jotain rauhallisin ja mä katselen, niin tulee sellainen raukea hyvän olon tunne. Vaikea selittää, mutta ei ole missään nimessä pervoa.

Vierailija
16/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina silloin kun lapset on unillaa, tulee laitsari häärimään moppinsa ja mikroliinojensa kanssa. Siinä on just sellainen rauhallinen tilanne, kaikki hyvoin, lapset nukkuu ja itse teen jotain paperihommaa pöydän ääressä. Kuuluu vaan hiljainen levymopin natina ja tulee hyvä pesuaineen tuoksu - ja kas, kun nostan katseen papereista osasto on taas siisti! Se on kyllä hyvä tunne.

Tosin, tykkään pyyhiskellä kotonakin mikrokuituliinoilla ja käyttää hyväntuoksuisia pesuaineita, että ehkä olen jonkin sortin pervo sitten ;)

Vierailija
17/17 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi