PALJONKO LIGHT-JUOMIA / VRK
tunnustakaa, paljonko juotte itse pepsimaxia, cocis lightiä, zeroo, tms vuorokauden aikana!
mä juon 1 1/2 litraa! pepsi max!
Kommentit (18)
hankittiin kotiin Soda Stream-kone ja teen sillä hapotettua vettä; ei enää limut kiinnosta
puolen vuoden kulutus päivän kulutukseksi laskettuna
noin 0,5 desiä/vrk
hiilihapot pahentaa selluliittia
Mistä tuollaista tietoa on tullut? en ole ikinä kuullut.
Ärsyttää nämä jotka lainaa tekstiä mutta eivät kuitenkaan osaa eli tyhjä laatikko vaan!
Ihanko totta!!
hiilihapot pahentaa selluliittia Mistä tuollaista tietoa on tullut? en ole ikinä kuullut.
Eikä varsinkaan light-limsoja.
ehkä kaksi kertaa vuodessa ostan kotiin limsaa. Lapsikin juo onneksi vettä.
Kaupan mehujakaan ostetaan harvoin. Mummolta saadaan maailman parhaat omatekoiset, ja yleensä teen itse myös, vähän vähemmän maailman parasta (mutta myös vähemmän sokerista).
Sitten meni hampaat, kiitos Pepsi Maxin ja nyt sitten en saa enää juoda sitä. Vesi- ja maitolinjalla mennään.
onneks en itse ole alotanut limujen juomista, eli en juo limsaa muuten kun jos käyn hesessä tai mäkissä ja sillonkin normi kokista..
Sitten meni hampaat, kiitos Pepsi Maxin ja nyt sitten en saa enää juoda sitä. Vesi- ja maitolinjalla mennään.
Kysy vaikka hammaslääkäriltäsi.
Miten voi oikeasti juoda noin paljon jotain limua päivässä? Ja eikö teillä ole käsittämättömät ilmavaivat? Mä just join talkoissa pienen lasillisen aspartaamilla makeutettua mehua (tiemättäni), ja nyt on aivan järkyttävän oksettava olo ja pieren kuin pieni eläin.
Mikä noissa limuissa oikein koukuttaa? Kofeiini vai mikä? Lisätäänkö niihin jotain riippuvuutta aiheuttavaa ainetta? Eihän tuo ole normaalia.
juon kesäisin ehkä sen pienen pullon kerran viikossa, muulloin en ollenkaan.
Mä en ole mitenkään riippuvainen limuista, mutta tykkään joskus juoda jotakin maustettua. Joskus se on laimennettua tuoremehua, joskus limpparia. Light-limussa ei onnistu "juomaan päivän kaloreita", vaan niissä on saman verran energiasisältöä kuin vedessä - ei mitään.
Kivennäisvesistä en pidä, ja ne ovat hampaiden kannalta ihan yhtä huonoja kuin limpparitkin.
En juo limsaa juuri koskaan.
Ja on muuten light-juomatkin haitallisia hammaskiilteelle.
Sanoin vain, että terveellisinä pidetyt kivennäisvedet ovat ihan yhtä haitallisia.
Sisälukutaito...
Kuka hullu juo vessanpesuainetta???