Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11cm mies featuring: Mitä eri kahvilaatuja olette kokeilleet elämänne varrella?

Vierailija
28.05.2010 |

Vai juotteko aina samaa. Kokeiletteko eri paketteja huvin ja virkistyksen vuoksi?

Olen käynyt pirkan ja s-etujen kahvit läpi.

En halua mainostaa mitään erityistä. Tehkää te se, pyydän. Kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut lähes kaikki mahdolliset kahvilaadut mitä Suomesta suinkin löytyy, Gevaliat, saksalaiset, ranskalaiset ja italialaiset espressot, Jamaican Blue Mountainit.

Sitä indonesilaisen visentin paskantamia papanoita en ole mistään löytänyt.

Ja aina huomaan palaavani siihen Juhla-Mokkaan.

Se on äidinmaidosta imetty.

-Niemi Vatanen 37v. *laulaa*

Vierailija
2/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon. Minulta menee 2 pannullista päivässä. Juon kylmänä, kuumana, huoneen lämpöisenä, ilman sokeria, sokerin kanssa, maidon, kerman, suklaan.

olen jopa koettanut lopettaa käyttöä.

En ole onnistunut siinä. Eikä minulla ole edes mitään pätevää syytä sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: turkkulaine

Vierailija
4/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia, mulle tulee siitä paha olo. Mies on kova kahvinjuoja. Sille pitää olla tummaa paahtoa. Tällä hetkellä ei ole oikein innostunut suodatinkahvista, vaan juo Lidlin espressoa (asumme pienellä paikkakunnalla, täällä ei ole kovin ihmeelliset espressovalikoimat...), joka on arabicaa, ei robustaa. Siinä ei ole siis niin hirveästi kofeiinia, ja hyvä niin, koska mies juo espressoakin paljon kerralla.

Käsittääkseni juo tummaa Presidenttiä (tai kai se on se, semmoinen vihreä paketti?), jos suodatinkahvia juo.

Vierailija
5/5 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia, mulle tulee siitä paha olo. Mies on kova kahvinjuoja. Sille pitää olla tummaa paahtoa. Tällä hetkellä ei ole oikein innostunut suodatinkahvista, vaan juo Lidlin espressoa (asumme pienellä paikkakunnalla, täällä ei ole kovin ihmeelliset espressovalikoimat...), joka on arabicaa, ei robustaa. Siinä ei ole siis niin hirveästi kofeiinia, ja hyvä niin, koska mies juo espressoakin paljon kerralla.

Käsittääkseni juo tummaa Presidenttiä (tai kai se on se, semmoinen vihreä paketti?), jos suodatinkahvia juo.

ja jos ei tarttis pihistellä, jois näitä muistaakseni Pauligin eri maiden nimisiä kahveja, mitä niitä nyt on, Guatemala ainakin. Tai jos meidän kaupassa sais jauhaa itse sitä kahvia, niin kuin edellisessä lähikaupassamme, niin sitten sitä.